Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 (endret) http://www.kvinneguiden.no/magasin/helse/h...vasjonen-/66888 Så lite skulle til for at jeg gadd å gå på treningsenter, å spise sunn mat:D Var visst ikke så vansklig som jeg trodde! motivasjonen folkens! Ha det i bakhodet; jeg vil .. Endret 3. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Og dette har du gjort i én dag Problemet er ikke å gjøre det én dag, men å gjøre det hver dag.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 (endret) ja men jeg vil skjønner du, sa da klarer jeg det følrste dagen i mitt liv gikk jeg en dag å spiste ofte å lite og sunn mat, og syns det føltes mye bedre enn å stappe i seg store måltider med dritt mat, så det var ikke så vansklig egentlig, bare bra for kroppen! og alt det pga motivasjonen, ser ingen grunn til at jeg ikke skal klare det videre;) det var kjempe deilig :D Endret 3. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
venus_ Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Fint at du tror det er nok at du vil Hva mener du skal til da?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 tro kan flytte fjell! og vil man nok så går det! jeg gikk ned 30 kilo ved å ville det! Fordi jeg kunne
Chanel.No5 Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Mennesket mangler ikke styrke, det mangler vilje. Så er viljen tilstede er det ingentinge som skal hindre oss=) Der det fins vilje, fins vei.
¤Linda¤ Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 ja men jeg vil skjønner du, sa da klarer jeg det følrste dagen i mitt liv gikk jeg en dag å spiste ofte å lite og sunn mat, og syns det føltes mye bedre enn å stappe i seg store måltider med dritt mat, så det var ikke så vansklig egentlig, bare bra for kroppen! og alt det pga motivasjonen, ser ingen grunn til at jeg ikke skal klare det videre;) det var kjempe deilig :D SÅ bra!Flink du er!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå