Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Er en jente i midten av 20-årene, og jeg er veldig "grå" i huden. Er MYE ute, trener og alt mulig, spiser sundt.. hverken drikker eller røyker, men bruker en del sminke. Føler at huden er litt sliten, og trenger litt glød! Har hørt at serum skal være bra.. er det noen som har tips? Er jo så mye å velge i! Finnes det noe serum fra MD? Har tenkt å kjøpe en del prødukter derfra.. Setter pris på svar :)
Hilde Christina Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Et serum fra MD som gir glød etter langvarig bruk er Continious Renewal Serum dette hjalp meg masse da huden min var grå etter flere år med IDs mineralfoundation. Har laget et innlegg i bloggen min med info om dette som ligger til publisering kl 20 så om du vil lese dukker det opp da:)
Gjest Raptuza Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Eg brukar C-vitamin Skin Booster fra Herbalife og er fornøgd med den. Brukar den over dagkremen og den gir meg litt roser i kinna!! Men den er veldig lett å smøra utover, det er ein kremgel.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Et serum fra MD som gir glød etter langvarig bruk er Continious Renewal Serum dette hjalp meg masse da huden min var grå etter flere år med IDs mineralfoundation. Har laget et innlegg i bloggen min med info om dette som ligger til publisering kl 20 så om du vil lese dukker det opp da:) Oh, ill wait!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå