Gå til innhold

Vinner Norge Melodi Grand Prix?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :jepp:

Og det er 17. mai dagen etter. Blir den feiringa! Kvalmende nasjonalistisk :nigo:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei Norge vinner ikke. Men dette er jo typisk Norsk og tro man vinner uanset hvor dårlig sangen er.

Jeg tror ikke han går videre fra semi finalen en gang.

Skrevet

Jeg har troa! Men ifølge vg i dag ligger visst en spansk blondine foran nå. Egentlig.. egentlig bryr jeg meg vel ikke. Men Alexander er en sjarmerende fyr med en fengende låt. Og kjenner nasjonalfølelsen styrkes. Skal vel kanskje innrømme den følelsen hadde vært dårligere om en annen låt hadde representert Norge, men heia norge nå! :flagg:

Skrevet

Jeghar også trua :) Og det er det lenge siden jeg har hatt i Grand Prix sammenheng! Den spanske sangen skjønner jeg egentlig ikke hvorfor har fått så mye oppstyr. Så den på youtube, og den fenget meg ikke.

Skrevet

Jeg syns sangen var veldig kul, men om den er en vinner, det vet jeg ikke. Spørs på konkurentene :) syns det har vært med mange kjedelige og tullete sanger de siste årene.

Er bare glad for at Maria IKKE vant jeg :danse:

Skrevet
Jeg syns sangen var veldig kul, men om den er en vinner, det vet jeg ikke. Spørs på konkurentene :) syns det har vært med mange kjedelige og tullete sanger de siste årene.

Er bare glad for at Maria IKKE vant jeg :danse:

Er enig i at det har vært mye merkelig i Grand Prix de siste årene. Gleder meg til å se hvor langt Alexander kommer :)

• 13 år senere...
Skrevet

Tviler jeg sterkt på!

Skrevet

Nei

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 8.4.2022 den 8.56):

Nei

Jeg mente at de vinner i 2009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...