Gå til innhold

Studio Alf i Ski - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjekket pris hos Studio Alf og de tar 1900kr timen for hår,make up og prøvetime. Det er jo ikke dårlig. Men de er ikke make up-artister der, så da blir jeg litt i tvil om kvaliteten på sminken. Ønsker få høre noen erfaringer før jeg bestemmer meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

Jeg ringte også til studio alf i Ski, fikk høre 1800,- for bryllupspakke. Fikk høre at de pleide å sminke litt, men de virket ikke veldig overbevisende da jeg snakket med de. Glemte å spørre om de var make-up artister...

Hørte på Adam og eva på storsenteret, de tok 680 kr timen, men de hadde make-up artist. Der kunne man også ta på seg kjolen, og gå ut bakdøra.

Tenkte uansett at jeg må ha prøvetime på både hår og sminke, så slipper jeg å angre meg på selve dagen.

Veldig i tvil om hvem jeg skal velge som frisør. Har hørt litt negativt om Ski brudesalong, har uansett kjøpt kjole et annet sted, så da skal jeg ikke dit.

Noen som har erfaring med noen i Ski??

Skrevet
Jeg ringte også til studio alf i Ski, fikk høre 1800,- for bryllupspakke. Fikk høre at de pleide å sminke litt, men de virket ikke veldig overbevisende da jeg snakket med de. Glemte å spørre om de var make-up artister...

Hørte på Adam og eva på storsenteret, de tok 680 kr timen, men de hadde make-up artist. Der kunne man også ta på seg kjolen, og gå ut bakdøra.

Tenkte uansett at jeg må ha prøvetime på både hår og sminke, så slipper jeg å angre meg på selve dagen.

Veldig i tvil om hvem jeg skal velge som frisør. Har hørt litt negativt om Ski brudesalong, har uansett kjøpt kjole et annet sted, så da skal jeg ikke dit.

Noen som har erfaring med noen i Ski??

Jeg er redd for at timebasert pris på Adam og Eva kan bli sinnsykt dyrt! Men jeg tror de er gode på hår. Jeg er også i tvil. Og så skal sminke og hår til forlover komme i tillegg! Sa de noe om pris på make up på Adam og Eva? Jeg husker ikke om jeg spurte om det.

De er IKKE make up-artister på Studio Alf, jeg spurte.

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet
Jeg er redd for at timebasert pris på Adam og Eva kan bli sinnsykt dyrt! Men jeg tror de er gode på hår. Jeg er også i tvil. Og så skal sminke og hår til forlover komme i tillegg! Sa de noe om pris på make up på Adam og Eva? Jeg husker ikke om jeg spurte om det.

De er IKKE make up-artister på Studio Alf, jeg spurte.

Glemte å spørre om pris på make-up artist.

Adam og Eva sa det tok 2 maks 3 timer å fikse hår. Tror uansett hva make-up og prøvetime koster, så blir det billigere enn Ski brudesalong.

Alf åpner kl 0900, mens Adam og Eva kl 10. Jeg har vielse kl 13, så heller litt mot å ta Alf, slik at jeg får litt bedre tid. Hvis de er dårlige til å sminke på prøve-timen, får jeg finne på noe lurt...

Gjest Studio Alf kunde
Skrevet

Hei, jeg har vært på Studio Alf, ikke som brud, men som vanlig kunde og har sett bruder og forlovere bli pyntet der på lørdager. Synes de virker super proffe.

Frisører som har brudeoppsett, har også lært seg make up selv om de ikke er make up artister.

Ski brudesalong ville jeg helt klart ha styrt unna... både kjolene og sminken. Har sett bruder derfra som har snublet i kjolene på vei opp pga dårlig sying og lepper som er så røde at jeg trodde de kom rett fra gata... (sorry)

Vel lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...