Gjest Gjest_mini_* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Noen som har påsydd extension? Erfaringer rundt dette? Vurderer å sette på i helga....
Nana Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 jeg har hatt påsydd extensions og det ble ikke fint på meg! har lyst hår og fikk sydd på tre-fire remser. Den øverste viste gjennom mitt eget hår og det var umulig å skjule det. Tror det er bedre hvis du har mørkt, tykt hår. Husk å tupere kronen ellers vil det vises uansett
nadinice Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 jeg har hatt påsydd extensions og det ble ikke fint på meg! har lyst hår og fikk sydd på tre-fire remser. Den øverste viste gjennom mitt eget hår og det var umulig å skjule det. Tror det er bedre hvis du har mørkt, tykt hår. Husk å tupere kronen ellers vil det vises uansett Jeg vurderer ogsaa paasydd extensions fordi jeg har akkurat samme problemet med at mine fusion extensions vises i krona... kanskje paasydd ikke er noe bedre? Hvor satte du paa ditt haar? Jeg vurderer nemlig aa gjöre det her..
Nana Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Har ikke prøvd hos maron men hos to forskjellige frisører som brukte afrikansk fletteteknikk.
Hilde Christina Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde slike for noen år tilbake... Og jeg råder deg til å ikke gjøre det. Håret mitt var helt ødelagt og myyye tynnere da jeg fjernet dem. Ikke verdt pengene at all!
Fam Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Jeg vurderer ogsaa paasydd extensions fordi jeg har akkurat samme problemet med at mine fusion extensions vises i krona... kanskje paasydd ikke er noe bedre? Hvor satte du paa ditt haar? Jeg vurderer nemlig aa gjöre det her.. Jeg har hatt påsydd, vevd extensions i 3 år. Fra Maron. Håret mitt ble ikke ødelagt, snarere tvert imot! Jeg har ikke verdens tykkeste hår, men det er langt, så jeg har 1 vevkant for fylde. Den sitter ganske høyt oppe på kronen men synes ikke, håret og kanten er jo samme farve som mitt eget. Og vevkanten er mini-tynn. Maron er kjempeflink, hun har holdt på med dette i mange år.
Gjest ts Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Hva slags hår er det dere har hatt? Og sitter det ordentlig i? Er så redd for at det skal falle ut liksom... Er det forresten noen som har erfaring fra Studio Africa?
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Husker ikke typen hår, men det var ekte. Fikk det påsydd i en afrikansk salong i Oslo sentrum, skulle definitivt valg hun som har salong ved slottet fremfor dem. De var uproffe og jeg hadde så vondt i hodebunnen at jeg ikke fikk sove etter påsettning. Det satt absolutt godt, så det er ikke noe å bekymre seg for.
nadinice Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har ikke verdens tykkeste hår, men det er langt, så jeg har 1 vevkant for fylde. Den sitter ganske høyt oppe på kronen men synes ikke, håret og kanten er jo samme farve som mitt eget. Og vevkanten er mini-tynn. Maron er kjempeflink, hun har holdt på med dette i mange år. Dette er betryggende å høre for min del. Synes Maron virker mye mere profesjonell enn de afrikanske salongene..
Gjest ts Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Hei! Nå har jeg satt på hår og er egentlig ganske fornøyd! Kvaliteten på håret er god og flettene er ikke vonde lenger. Det eneste som plager meg meg litt er at jeg syns det er en liten fargeforskjell som jeg gjerne vil rette opp. Går det an å farge mitt eget "topphår" eller farge extensionsene hos frisør?
zit Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Hei! Nå har jeg satt på hår og er egentlig ganske fornøyd! Kvaliteten på håret er god og flettene er ikke vonde lenger. Det eneste som plager meg meg litt er at jeg syns det er en liten fargeforskjell som jeg gjerne vil rette opp. Går det an å farge mitt eget "topphår" eller farge extensionsene hos frisør? Hei Fikk du det gjort hos maron.no?
Gjest ts Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Hei Fikk du det gjort hos maron.no? Hei Nei, jeg gjorde det på Studio Africa på Majorstua. Jentene virket veldig proffe, og håret er bra kvalitet. Men neste gang tror jeg nok at jeg bruker keratinfester istedet.
nadinice Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Hei Nei, jeg gjorde det på Studio Africa på Majorstua. Jentene virket veldig proffe, og håret er bra kvalitet. Men neste gang tror jeg nok at jeg bruker keratinfester istedet. Hvorfor tror du at du gaar for keratinfester neste gang? Hva gjör at du er misfornöyd med flettemeteoden?
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=399529 noen som kan svare?
Gjest ts Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor tror du at du gaar for keratinfester neste gang? Hva gjör at du er misfornöyd med flettemeteoden? Jeg tror nok at jeg må ta av dette her ganske kjapt, for jeg har fått sår på begge sidene av hodet der flettene starter. Tror nok at de er flettet for stramt, eller så er hodebunnen min veldig ømfintlig... En venninne av meg har festet remser av hår med keratin og er veldig fornøyd med det, så jeg tror jeg kommer til å bytte til det så fort som mulig. Flettene er dessuten litt tykke og vonde å ligge på....
Fam Skrevet 12. mars 2009 #16 Skrevet 12. mars 2009 Jeg tror nok at jeg må ta av dette her ganske kjapt, for jeg har fått sår på begge sidene av hodet der flettene starter. Tror nok at de er flettet for stramt, eller så er hodebunnen min veldig ømfintlig... En venninne av meg har festet remser av hår med keratin og er veldig fornøyd med det, så jeg tror jeg kommer til å bytte til det så fort som mulig. Flettene er dessuten litt tykke og vonde å ligge på.... Regner med at du har fått det gjort i en "African salong"? Enten man liker det eller ikke: det er stor forskjell på Afrikansk og Nordisk hud/hodebunn. Vår Nordiske hodebunn er mye sartere, huden er ofte tynnere, hårstråene tynnere, ergo: Nordisk hår og hodebunn tåler ofte ikke samme behandling som en Afrikaners hår og hodebunn.
Akja Skrevet 16. mars 2009 #17 Skrevet 16. mars 2009 Regner med at du har fått det gjort i en "African salong"? Enten man liker det eller ikke: det er stor forskjell på Afrikansk og Nordisk hud/hodebunn. Vår Nordiske hodebunn er mye sartere, huden er ofte tynnere, hårstråene tynnere, ergo: Nordisk hår og hodebunn tåler ofte ikke samme behandling som en Afrikaners hår og hodebunn. Det er det som gjør maron.no annerledes, de fletter er begegnet på vår type hodebunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå