Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt i en veldig lang periodde H&S sjampo mot flass.

Med en gang jeg prøver en annen får jeg flass.

Samtidig har jeg veldig fet hår, dersom jeg vasker håret om kvelden innen 24 timer er det fet til og med før.

Samtidig er håret mitt rett og slett uten volum, rett hår som trenger ikke noen form for retting.

Hårlengden min er ganske kort, en form for Bob-frisyren...

Noen sjampo å anbefalle ?

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet (endret)

Jeg har tørr hodebunn, men får likevel lett fett hår. Denne fungerer godt på meg:

http://shopping.msn.com/specs/goldwell-inn...-shampoo-8-4-oz

H&S passer ikke for meg i det hele tatt. Jeg synes håret blir tungt, flatt og fett med en gang de få gangene jeg har prøvd den.

Den shampoen jeg lenket til har jeg kjøpt hos frisør. Den er mye dyrere en butikkshampo, men den virker og er dessuten veldig drøy.

Endret av antigartner
Skrevet
Jeg har tørr hodebunn, men får likevel lett fett hår. Denne fungerer godt på meg:

http://shopping.msn.com/specs/goldwell-inn...-shampoo-8-4-oz

H&S passer ikke for meg i det hele tatt. Jeg synes håret blir tungt, flatt og fett med en gang de få gangene jeg har prøvd den.

Den shampoen jeg lenket til har jeg kjøpt hos frisør. Den er mye dyrere en butikkshampo, men den virker og er dessuten veldig drøy.

Hva er prisen på denne ? Finnes det noen utenlandske sider hvor man kan bestille ( pris ink frakt )??

Jeg har til og med prøvd barnesjamo, Johnson og den ene til sjampo&balsam sammen med jordbær smak :)

Skrevet
Hei.

Jeg har brukt i en veldig lang periodde H&S sjampo mot flass.

Med en gang jeg prøver en annen får jeg flass.

Samtidig har jeg veldig fet hår, dersom jeg vasker håret om kvelden innen 24 timer er det fet til og med før.

Samtidig er håret mitt rett og slett uten volum, rett hår som trenger ikke noen form for retting.

Hårlengden min er ganske kort, en form for Bob-frisyren...

Noen sjampo å anbefalle ?

Jeg har EKSTREMT fett hår, men er ikke plaget med det mer, da jeg fant redningen på apoteket! Mener det heter seba med.. koster 99,- og får fett hår/ fet hodebunn med flass er denne perfekt. IKKE kjøp vichy sin, den er for TØRT hår med flass.. da blir det bere mer fett.

Lykke til!

Skrevet

Big Sexy Hair fra frisørn.

BESTE jeg noen gang har hatt. Har aldri hatt så friskt hår med så mye volum før :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har litt samme hårtype som deg, TS, typisk skandinavisk "englehår". Redningen min er ganske enkelt saltvannsspray! Jeg sprayer litt i hodebunnen der jeg vil ha mest volum, og litt ellers i håret, og så føner jeg. På den måten blir ikke håret særlig fett i løpet av dagen, og jeg kan faktisk slippe å vaske det hver dag (utenkelig før). I tillegg hjelper det om du ikke tar deg på håret så mye, for på den måten overfører du fett fra hendene, og det er faktisk mer enn du tror!!! Ellers bruker jeg H&S sin shampo/balsam, og syns den funker greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...