mamut75 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Det har jo kommet en del snø nå i det siste (iallefall der jeg bor ) og vi har et hus som det stadig vekk raser ifra . Syntes det er skummelt når det raser , siden det jo er livsfarlig hvis noen feks skulle befinne seg akkurat på rasstedet idet det raser . Drevet og søkt litt rundt på nettet nå , og har funnet noe som heter snøfangere . Noen som vet om dette er effektivt i forhold til rassikring ? Finnes det andre gode metoder =?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Synes det er greit å få det ned jeg, så det ikke blir for tungt på taket. Men det er jo en fare for det som evt befinner seg på bakken ja. Sett opp noen bommer eller andre sperrer der det er farlig og være, parker bilen ett annet sted og forsikre deg om at ungene ikke leker der.. Vet ikke noe om sperrer til¨å sette på talet, men mener å ha sett det så det finnes nok.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Det har jo kommet en del snø nå i det siste (iallefall der jeg bor ) og vi har et hus som det stadig vekk raser ifra . Syntes det er skummelt når det raser , siden det jo er livsfarlig hvis noen feks skulle befinne seg akkurat på rasstedet idet det raser . Drevet og søkt litt rundt på nettet nå , og har funnet noe som heter snøfangere . Noen som vet om dette er effektivt i forhold til rassikring ? Finnes det andre gode metoder =? Siste tiders oppslag i medier, skulle være nok til å komme seg på taket og fjerne snøen. Både for å forhindre at det går galt med taket,og sikre andre. Hva tror du skjer om noen blir truffet av ras fra ditt tak? i verste fall skadet for livet? Det kan bli dyrt for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå