Gjest Gjest_liz_* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 ja som overskriften sier, så hadde det vært gøy å hørt hvilke moteblad dere synes er best... selv synes jeg cosmopolitan, costume er bra! men er det noen blader med mote som ikke er så dyrt?
Gjest Elastica Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg synes britiske In Style er et bra moteblad. Dessuten liker jeg den danske utgaven av Costume bedre enn den norske, men det er kanskje fordi jeg av og til synes språket i den norske utgaven er så håpløst.
blå Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg likte Tique så godt jeg, men nå har jo de slutta. Er også ute etter et bra moteblad, så jeg følger med her.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 jeg savner også et ukebald som er bra:) synes det er alt for mange små historier i enkelte blad.. hvilket blad er det KUN mote og ikke alt dette andre tøvet?
stella K Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 costume er det ikke så alt for mange historier, men klærne er vel litt dyre kanskje... savner også et blad som er bra på mote og ikke så SINNSYKT dyrt!
teebie Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker det amerikanske In Style. Før har jeg lest det britiske Elle og Vogue. Norske blader gidder jeg ikke å bruke penger på. Dårlig, og de fleste artiklene er bare kopier av artikler som har stått i utlandske blader et halvt år før, og så fremstiller de det attpåtil som at de har skrevet det selv..
Mischa Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Jeg liker det amerikanske In Style. Før har jeg lest det britiske Elle og Vogue. Norske blader gidder jeg ikke å bruke penger på. Dårlig, og de fleste artiklene er bare kopier av artikler som har stått i utlandske blader et halvt år før, og så fremstiller de det attpåtil som at de har skrevet det selv.. enig Selv liker jeg amerikanske InStyle, amerikanske Elle og amerikanske Vogue.
Ethereal Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Jeg syns Costume er enormt håpløst. De ender lavest på rangstigen hos meg. Rotete motespalter, dårlig språk og stygge bildeserier, blant annet. [Mag] pleide å være ålreit. Men de siste årene har det bare gått nedover. Det er ikke et blad jeg gidder å betale 40 kr for. De var jo bedre når det bare kosta 30! Det har jeg slutta å kjøpe. Cosmo er jeg fornøyd med. Morsomme saker og fine moteserier. Desverre er det ofte ting som er litt for dyrt for oss som er studenter...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Dere som leser utenlandske moteblader, er det ikke vanskelig å få tak i klærne som de har i bladene da?? Kikka i InStyle for en stund tilbake, men ble så deppa da alt jeg hadde lyst til å kikke på å prøve kun fantes i England.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Britiske Vogue og LOOOOOOVEEEEEEEEEE. Love, altså.
Vera Vinge Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 jeg savner også et ukebald som er bra:) synes det er alt for mange små historier i enkelte blad.. hvilket blad er det KUN mote og ikke alt dette andre tøvet? Costume er et blad som kun handler om mote. Jeg orker ikke alt dette tullet og halvseriøse artikler som er i andre norske blader. Når jeg vil lese om klær, vil jeg bare lese om klær, og ikke om masse annet rart, som er skrevet på en veldig overfladisk og dårlig måte. Ikke at bladet er helt optimalt, men det er det jeg liker best av de norske bladene. Utenlandske har jeg ikke så mye erfaring med.
stella K Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Costume er et blad som kun handler om mote. Jeg orker ikke alt dette tullet og halvseriøse artikler som er i andre norske blader. Når jeg vil lese om klær, vil jeg bare lese om klær, og ikke om masse annet rart, som er skrevet på en veldig overfladisk og dårlig måte. Ikke at bladet er helt optimalt, men det er det jeg liker best av de norske bladene. Utenlandske har jeg ikke så mye erfaring med. helt enig er klærne de viser i costume billigere enn cosmopolitan? blander disse bladene litt..
missLynch Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Vogue. Britiske Elle. Amerikanske Marie Claire. Harpers Bazaar.
Gjest Catwoman Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Jeg likte Tique, og liker Costume. De to bladene var jo temmelig like, så de klarte vel ikke holde liv i begge. Men det er litt opp og ned.. noen ganger finner jeg mye interessant i costume, andre ganger ingenting. Costume er vel egentlig det eneste norske motebladet. I alle de andre bladene er det jo mer artikler og stoff om alt mulig annet.
Liss Skrevet 17. mars 2009 #18 Skrevet 17. mars 2009 Favoritten min var Tique, så det er kjempetrist at det ikke finnes lengre! Nå er favoritten min Elle, men leser også Costume og Henne. Syns faktisk Henne har kommet seg når det gjelder motereportasjer.
LekeHusmor Skrevet 17. mars 2009 #19 Skrevet 17. mars 2009 enig i at det er sinnsvake priser på noen av tingene de viser i Costume og Elle etc, men tror igrunn det er ment som inspirasjon og ikke kilder til direkte kopiering.. jeg liker godt britiske Glamour, britiske og amerikanske Elle, InStyle og Marie Claire. Svenske Damernas er også bra. kjøper også norske Elle og Costume hver mnd da. blad-overdose :dåne:
Morea Skrevet 21. mars 2009 #20 Skrevet 21. mars 2009 Harpers Bazaar, Vogue og ELLE. Noen ganger Cosmo, men det er når jeg er i såkalt voksent "Starlet-humør", ikke for moten. Red liker jeg, og kjøper det noen ganger. Juleutgaven er det et rituale å lese. Vakkert! Kjøper aldri de amerikanske utgavene for de har rett og slett ikke klær jeg liker. Alt for mye California-jalla. Uansett hvor hippe amerikanerne liker å innbille seg at de er med hobo, juicy coture ute blant folk, UGGs og annet faenskap. Og så takler jeg ikke amerikansk engelsk, med mindre jeg må (dvs. de mer seriøse avisene. Vanskelig, jeg??). Franske Marie Claire liker jeg, der er det ofte noen gode artikler også faktisk. Det er billig også, rundt 45 nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå