Iset Skrevet 5. juli 2003 #1 Skrevet 5. juli 2003 jeg har aldri laget fullverdig komlemiddag før, da jeg har vært vegetarianer i 6 år. men nå spiser jeg litt kjøtt (pga jeg er gravid) og har sååå lyst på komler med hele stasen av tilbehør. men kan noen komme med en DETALJERT oppskrift til meg? klem Iset
Sisilie Skrevet 5. juli 2003 #2 Skrevet 5. juli 2003 Fant en oppskrift her på nettet: http://www.matnyttig.no/oppskrifter/sturle...les_komler.html Jeg bruker like deler byggmel og hvetemel. Skal det være "ordentlig", så bruker jeg saltet fårekjøtt, som jeg koker først i 1 og en halv time,ca.- Så har jeg oppi kålrabi og gulrot,oppskåret. Så komlene tilslutt - de skal bare trekke med de siste 20.min.-Gjerne pølser oppi også. Vi sløyfer av og til kjøttet og har bare pølser. Ellers har alle sin spesielle oppskrift mht hva de liker av tilbehør. Vi bruker ikke surmelk eller sirup til,men smeltet smør.- Bon appetitt!
Iset Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2003 tusen tusen takk for opskriften. denne skal prøves SNAREST:) klem Iset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå