Gå til innhold

Noter til danse mot vår og gabriellas sång

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har spurt inne på musikkforumet, men fikk ikke noe svar. Derfor hører jeg om noen her inne kan hjelpe. Vi gifter oss til sommeren og skal ha en solist som skal synge danse mot vår og gabriellas sång under vielsen. Er det noen som har noter til denne, som kunne være så snill å dele dem med meg? Da hadde jeg blitt kjempe glad :) Eller om noen vet om en nettside hvor jeg kan kjøpe dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hadde tatt meg en tur på bibloteket og sett om de hadde notene til sangene i en eller annen musikk bok :)

Gjest Gjest
Skrevet

Søkt litt på inter nett for deg og fant ut at Alle tiders sangbok 2 - 3. opplag Sølvin Refvik har Danse mot vår ellers var det ganske dyre noter (kan som gjest over har sagt gå på bibloteket og se om du finner boken)

gabriellas sång fant jeg her for under 100kr (kanskje danske mot vår er å finne der også)

Gjest Magnus
Skrevet

Skal dere ha Gabriellas sang i en vielse?

Umiddelbart synes jeg det virker som et litt merkelig valg.

Det er en fantastisk vakker sang, men sangen handler jo om en kvinne som forsøker å løsrive seg fra et ekteskap preget av vold og trakassering.

Er denne egentlig egnet i et bryllup?

Skrevet

Jeg sang Gabriellas Sång på vidergående i koret. Vakker. Men det kan jo være lurt å sjekke innhold og mening i sangen, enig der. Vi sang den på et arrangement til støtte for rusmisbrukere og andre vanskeligstilte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...