rosen Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 En venninne av meg har en datter som er 9 år og suger på tommel. Er det noen som har et godt råd til henne? Dette går utover tannstillingen til jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Hva med "god-negl" - det vet jeg enkelte bruker for å unngå neglebiting... Smaker visstnok ubeskivelig vondt (har ikke smakt det selv...) Ellers er det jo flaut for en 9-åring å suge tommel. "Appeler" til hennes modenhet... Fortell og vis henne "tenner på tørk"... Forklar at slik vil hun også se ut om hun ikke slutter... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosen Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Vet at min venninne har prød go negl uten hell. Hun har også snakket mye med henne om dette med tennene, uten at det har påvirket noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Knyte hansker på henne? Vise henne folk med forferdelige tenner? Belønne henne dersom hun ikke suger tommel? En jente på 9 år VET at dette er det bare småbarn og babyer som gjør... De er i ferd med å bli ung dame... Tenk hvor flaut dersom venninnene oppdaget dette... :oops: Nekt henne å dra på overnatting eller ha gjester før hun har sluttet av overnevnte grunn... Dette er en av grunnen til at jeg er for smokk... En smokk kan en kaste. Verre med tommelen... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Min kusine holdt på til hun var langt oppi tjue-årene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Min kusine holdt på til hun var langt oppi tjue-årene..... Skremmende :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå