Cocktail Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei, Lurer på om det er noen her som vet om man kan se NÅR du skiftet til "i et forhold" på sivilstatusen på Facebook? Dette er nemlig den eneste måten for meg å finne ut når jeg ble sammen med kjæresten min
angeleyes Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Da tror jeg du må lete gjennom wallen din helt til du kommer til der det står at du skiftet statusen. Datoen står da i alle fall over. Mulig det er en enklere måte og gjøre det på som jeg ikke vet om.
Jade Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Kanskje du eller kjæresten din har fått mail om det? F.eks. at du eller han har ført opp den andre som kjæreste, og så må den andre godkjenne? F.eks. har jeg fått en mail hvor der står følgende: Emne: *** has said you two are in a relationship... *** says that you two are in a relationship on Facebook. We need you to confirm that you are, in fact, in a relationship with *** To confirm this relationship request, follow the link below: Den mailen er jo isåfall datert.
Gjest Cocktail Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Cockatil Mailen hadde jeg slettet, men fant den på wall'en etter en god del leiting. Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå