*Lillian* Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Er det noen som vet om noen steder jeg kan få lasta ned noen låter av den samiske heavyrock gruppa "Intrigue"? Jeg har prøvd på WinMX, men der finner jeg ingenting. Kazaa fucker opp PCen min så der vil jeg ikke prøve engang. Noen som kan hjelpe meg? Synes den musikken er rett og slett råkul! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg vil bare nevne en stygg opplevelse jeg hadde... jeg skulle laste ned fra Kaazalite, og vips hadde jeg - uten å vite det - vært inne og gjort et eller annet som gjorde at jeg skulle betale 25,- pr min jeg var på nettet. Og jeg lastet ikke ned en gang, jeg bare kikket rundt på siden på mulighetene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2003 :o Kazaa er skummelt.... Jeg holder meg til WinMX, jeg.. :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Kan ikkje heilt forstå at Kazaalite skulle finna på noko slikt - om du ikkje har lasta ned eitt eller anna snusk og innstallert det? Uansett, last ned adAware for å sjekka om du har noko skummelt inne. Om du ikkje alt har gjort det, då ;-) Når det gjeld nork musikk på ulike p2p-nettverk (kazaa, limewire, winmx...) så er det berre til å prøve og prøve - av og til finn du noko, andre gongar ikkje. Bonuslenke: http://www.lydstudio.no/Artister_Band/arti...ister_band.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har veldig bra brannmur og virusting og tang - adaware og norton og hele pakka. Jeg skjønte ikke en gang hva det var min var så opprørt over og bablet i vei om at han hadde avinstallert - for jeg hadde jo ikke lastet ned noe... skjønner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #6 Del Skrevet 5. juli 2003 Humbug. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå