Gjest tasha Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 er det noen som vet hvilke sang dette kan være? går ofte på p4, særlig om kvelden.. (?hvorfor)? det er plystring som intro, rolig og god. eneste jeg får hørt skikkelig er "children of tomorrow" men finer ikke noe på det når jeg søker.. er en koselig sang:) takk:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Samboeren min mener at det må være "Winds of change" av Scorpions.
Gjest tasha Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 desverre ikke. høres ikke sånn ut i det hele tatt (hørte bare orkestermusikk) .. er en vanlig rolig pop/rock eller noe i den duren, men plystring, kan minnes som nattasang nesten..
cilipili Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Samboeren min mener at det må være "Winds of change" av Scorpions. Kan ikke tenke meg at det er noe annet. Er typisk powerballad. Rock/pop med plystring, og ikke orkester
Visiter Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Enig med cilipili, det må faktisk være den. "Where the children of tomorrow dream away in the wind of change". Forferdelig låt, forresten.
Calleigh Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Enig med cilipili, det må faktisk være den. "Where the children of tomorrow dream away in the wind of change". Forferdelig låt, forresten. Men hvis tasha mener at d ikke er den, så er d vel ikke den da... Man kan vel ikke bare nedstemme den som spør vel?
Visiter Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Men hvis tasha mener at d ikke er den, så er d vel ikke den da... Man kan vel ikke bare nedstemme den som spør vel? Jo, det synes jeg. Jeg stemmer på Scorpions, cilipili og gjesten. Men alvorlig talt: Det virker jo som trådstarteren bare har hørt en smule av låten, og hvis det stemmer synes retten og sletten hun bør gi den en ny sjanse. Hvis hun ikke tenker på Peter Bjorn and John, da, og blander "young folks" med "children of tomorrow". Det er i så fall ganske kreativt gjort!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Hvis du går inn på p4.no og så velger spilleliste så kan du søke på tidspunkt (dato og klokkeslett) og finne ut hva som ble spilt.
cilipili Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jo, det synes jeg. Jeg stemmer på Scorpions, cilipili og gjesten. Men alvorlig talt: Det virker jo som trådstarteren bare har hørt en smule av låten, og hvis det stemmer synes retten og sletten hun bør gi den en ny sjanse. Hvis hun ikke tenker på Peter Bjorn and John, da, og blander "young folks" med "children of tomorrow". Det er i så fall ganske kreativt gjort! Enig! Tror ikke det er mulig at det er en annen sang. Da skal jeg svømme over atlanteren
Gjest tasha Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 *flau* heeh... leste alle skråsikre kommentarer , å fant ut at jeg fikk høre gjennom en gang til. var på youtube jeg sjekket om det var riktig, og syntes det var så fæl musikk at jeg bare trykket vilt på "playlinja/tidlinja) og traff tydeligvis bare "orkestermusikken) så prøvde igjen nå.. for det var riktig sang:) ikke versjon men det finner jeg ut av:) syntes bare de er litt koselig, hver sin smak. og jeg har lenge lurt på om p4 har noe sånn liste, så ja takk som sa det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå