anettes´verden Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei, Vi skal reise på bryllups reise i slutten av juni, men har ikke all verdens budsjett. Ønskene våres er: -strand -romantisk -bo bra -bra mat /resturanter -billig å leve er alltid et pluss -kan gjerne være noe å oppleve også Budsjett ca 10 000.- på reisen for begge!Alle innspill mottas me takk og gjerne linker! På forhånd takk! Tenker litt på Kroatia eller Italia.. Leie en leilighet eller hus! Men evt hvor i landet!?
Neytiri Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Vi drar til kefalonia i juni og det kostet 11000kr. er veldig fornøyd siden det er et budsjett vi må følge(betaler bryllupet selv). Reiser med apollo, men fant en egen Villa som var 80euro natta. Fly kostet 4995kr. reiser i en uke. Vakker strand, gode søte fiskebyer med koselig mat, og en romantisk villa som kun har 9 soverom, så blir ikke mye folk sånn som på et hotell!
Gjest anette´s verden Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Vi drar til kefalonia i juni og det kostet 11000kr. er veldig fornøyd siden det er et budsjett vi må følge(betaler bryllupet selv). Reiser med apollo, men fant en egen Villa som var 80euro natta. Fly kostet 4995kr. reiser i en uke. Vakker strand, gode søte fiskebyer med koselig mat, og en romantisk villa som kun har 9 soverom, så blir ikke mye folk sånn som på et hotell! Det hørtes utrolig koselig ut, liker hodt hellsa (for det er der?), kan jeg spørre hvor du fant villaen? nettside?
mingle Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Ja, det finnes en del rimelige pakkereiser. Søk på finn.no, der har de mange tilbud. Om du ønsker å ordne alt selv er supersaver.no en bra plass å starte på, de søker flybilletter fra nesten alle tenkelige flyselskaper, og så kan du leke deg litt med drømmereisemål! Hvis du ikke helt vet hvor du vil, eller ikke liker pakkereiser, har jeg ett forslag: Ikke så mange strender, men veldig up-and-coming og billig er det å reise til Island! Her er det masse å oppleve (fly til Reykjavik ca 5000 for to personer tur retur i juni). Lykke til
Gir Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Ja, det finnes en del rimelige pakkereiser. Søk på finn.no, der har de mange tilbud. Om du ønsker å ordne alt selv er supersaver.no en bra plass å starte på, de søker flybilletter fra nesten alle tenkelige flyselskaper, og så kan du leke deg litt med drømmereisemål! Hvis du ikke helt vet hvor du vil, eller ikke liker pakkereiser, har jeg ett forslag: Ikke så mange strender, men veldig up-and-coming og billig er det å reise til Island! Her er det masse å oppleve (fly til Reykjavik ca 5000 for to personer tur retur i juni). Lykke til Noen som vet hvordan prisnivået i Island er nå? Sist jeg var der var alt ekstremt dyrt. Men vi kan faktisk tenke oss Island som et mellomstopp på bryllupsreisen før f.eks New York
Neytiri Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Det hørtes utrolig koselig ut, liker hodt hellsa (for det er der?), kan jeg spørre hvor du fant villaen? nettside? Ja i greske øyene(ioniske sjøen), Villaen heter Villa dei Sogni, www.villadeisogni.gr gleder meg så synsykt!! Noen som vet hvordan prisnivået i Island er nå? Sist jeg var der var alt ekstremt dyrt. Men vi kan faktisk tenke oss Island som et mellomstopp på bryllupsreisen før f.eks New York Eg er selv islandsk og anbefaler på det sterkeste nu som kursen er så lav.....eg sjoppa som en gærning sist eg var der. 100norske kroner=2523 islandske kroner.....(før var det 100norske=1000 islandske.....så du ser at det er betraktelige billigere en før!
Gjest anette´s verden Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Ja i greske øyene(ioniske sjøen), Villaen heter Villa dei Sogni, www.villadeisogni.gr gleder meg så synsykt!! Eg er selv islandsk og anbefaler på det sterkeste nu som kursen er så lav.....eg sjoppa som en gærning sist eg var der. 100norske kroner=2523 islandske kroner.....(før var det 100norske=1000 islandske.....så du ser at det er betraktelige billigere en før! Den villaen så fantastisk ut! Hadde vi ikke bestilt skulle jeg virkelig sjekket opp der! Har hørt masse bra om den øya, gled dere:-) Selv skal vi til portugal, fikk flybilletter i bursdagsgave til lisboa! Så leier vi bil og legger opp en behagelig rute, med besøk av vingårder/herregårder i fjellet, uberørte strender, seiltur og avslutter når lommeboka er tom i far sitt hus like utenfor Lisboa. Tror det blir bra:-)
Gir Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Den villaen så fantastisk ut! Hadde vi ikke bestilt skulle jeg virkelig sjekket opp der! Har hørt masse bra om den øya, gled dere:-) Selv skal vi til portugal, fikk flybilletter i bursdagsgave til lisboa! Så leier vi bil og legger opp en behagelig rute, med besøk av vingårder/herregårder i fjellet, uberørte strender, seiltur og avslutter når lommeboka er tom i far sitt hus like utenfor Lisboa. Tror det blir bra:-) Helt enig! Legger til denne i bokmerker Ååååå, gleder meg sånn til å bestille bryllupsreise!!!
Neytiri Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Den villaen så fantastisk ut! Hadde vi ikke bestilt skulle jeg virkelig sjekket opp der! Har hørt masse bra om den øya, gled dere:-) Selv skal vi til portugal, fikk flybilletter i bursdagsgave til lisboa! Så leier vi bil og legger opp en behagelig rute, med besøk av vingårder/herregårder i fjellet, uberørte strender, seiltur og avslutter når lommeboka er tom i far sitt hus like utenfor Lisboa. Tror det blir bra:-) Ja syns den bare var perfekt for en behagelig bryllupsreise Men så fint dere skal ha det da....å så digg med bryllupsreise....gleder meg til litt sol og god vin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå