Gjest Lullo Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Vurderer å kjøpe redken produkter fra feelunique. Sparer jo utrolig mye penger på å kjøpe derfra... men jeg lurer på noen ting: 1) Er det ikke litt for billige produkter...? Er det ekte vare? (tenker litt på det man lærer om hvis ting virker for gode til å være sant, så er de gjerne det...) 2) Betaler man ingen frakt? 3) Er de seriøse og ting foregår smertefritt? (har utrolig nok aldri handla på nett før...) Super med litt hjelp folkens!
hufsa! Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Heia,jeg har bes der,kjempebra side.Stemmer at der er ingen frakt og det kommer superkjapt.Hold deg under 200 grensa,så bes i flere omganger..Det er nok ekte,er ikke som prisene her i landet,he he.Har kjøpt frisørprod av ei vennine og det er ikke mye de betaler for innkjøpspris hos frisørene så stemmer nok det ;-))
Gjest Ts. Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Denne siden likte jeg!! har du noen erfaring selv? Noen andre som har formeninger?
Parfumfreek Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Ja, det er en seriøs og bra nettbutikk. Har bestilt flere ganger (hårprodukter)
Tullpia Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Har bestilt derfra et par ganger, varene kom etter ca 1. uke. Har ingenting å utsette på hverken produktene eller nettsiden. Kommer til å bestille derfra flere ganger
Gjest strykebrett Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har vare gode erfaringer med feelunique. Av og til hender det at posten bruker lang tid, så det lønner seg å bestille i god tid før du går tom for ting. Har kjøpt produkter som jeg har brukt fast i mange år derfra og det er ikke noe forskjell på de jeg har kjøpt på feelunique og de som er kjøpt på parfymeri her i landet så jeg er sikker på at det er ekte.
Gjest :) Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Ikke meningen i avspore tråden her, men jeg slenger inn et spm. Noen som har prøvd Redken Blond Glam? Jeg står mellom den og Extreme.. Håret mitt er nyklipt, ergo ikke slitt, men blir veeeldig flokete etter vask fordiom. Så vet ikke om jeg faktisk trenger Extreme-serien nå. Noen som har prøv Blond Glam og kan si om håret blir "medgjørlig" av den?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 ville prøvd Glam. Extreme gjorde ingenting for mitt hår.
lenema Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Jeg kjøpte en parfyme der i fra som IKKE luktet som den skulle i det hele tatt. Sammenlignet den med flere men den lukter bare rart og jeg fikk utslett på halsen. Vil tro den enten har gått ut på dato om det går an eller at de har forfalsket den! Vet nå ikke om det er sånn med hårprodukter .. Men er veldig usikker på om jeg vil handle der igjen
Vulpes Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har bestilt derifra flere ganger, og tror da jeg har fått kun ekte produkter Alt har fungert flotters på meg i hvert fall. Har bestilt shampooer og hudpleieprodukter. Og ja, ingen frakt! :D
Fruktvand Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Har også bestilt endel ganger og er veeeldig sikker på at de er ekte. Hvertfall produktene jeg har bestilt fra Decleor, Clarins og Redken. Men har sett på nettbutikken at de opplyser på noen varer at det er lav holdbarhet, og derav lavere pris. Men det gjør også strawberrynet, har to like produkter til ulik pris fordi den ene har lav holdbarhet. Kanskje det var tingen med parfymen?
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Betaler man ikke toll? Kommer pakkene til postkontoret eller direkte hjem?
hufsa! Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Betaler man ikke toll? Kommer pakkene til postkontoret eller direkte hjem? Kommer ann på str på pakken,går den i kassa så kommer den hvis ikke så må du hente den.Og grensa er jo 200.
Vulpes Skrevet 5. mars 2009 #16 Skrevet 5. mars 2009 Kjempekjekk side hvor man kan regne ut hva toll og mva blir: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCal...;epslanguage=NO
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 5. mars 2009 #17 Skrevet 5. mars 2009 OK:) Men må man betale mva på lookfantastic og feelunique? Har dere erfaring me disse sidene?
vesla86 Skrevet 5. mars 2009 #18 Skrevet 5. mars 2009 Du betaler mva hvis varens verdi overstiger 200 NOK, og da blir det beregnet mva av varen + porto. Toll betales kun på tollbelagte varer, klær feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå