Gå til innhold

Stillinger under ONS

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Jeg hadde min andre ONS denne helgen. Det var rimelig standard egentlig. Møtte en kjekk mann på byen og ble med han hjem. Vi hadde først sex i misjonærstillingen, men etterpå spurte han om å få ta meg bakfra. Jeg avslo, siden det er en såpass underdanig stilling, og at han dessuten kan se rett ned i rompehullet mitt. Jeg føler at det på en måte passerer en intimsone jeg bare har lyst til å gi en eventuell kjæreste. På den annen side føler jeg meg litt kjip som ikke lot ham gjøre det. Det er vel normalt for menn å tenne på slikt. Hva med dere? Ville det vært aktuelt med den stillingen for dere når det gjaldt en ganske ukjent mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde min andre ONS denne helgen. Det var rimelig standard egentlig. Møtte en kjekk mann på byen og ble med han hjem. Vi hadde først sex i misjonærstillingen, men etterpå spurte han om å få ta meg bakfra. Jeg avslo, siden det er en såpass underdanig stilling, og at han dessuten kan se rett ned i rompehullet mitt. Jeg føler at det på en måte passerer en intimsone jeg bare har lyst til å gi en eventuell kjæreste. På den annen side føler jeg meg litt kjip som ikke lot ham gjøre det. Det er vel normalt for menn å tenne på slikt. Hva med dere? Ville det vært aktuelt med den stillingen for dere når det gjaldt en ganske ukjent mann?

Nei, giid, åsså rumpehullet dah...

Men musa di kunne han studere?

Underdanig? Har du sett for mye på TV-serien Rome eller noe?

Nei, min mening er helt motsatt av din.

Gjest Gjest_murmel_*
Skrevet

hei

for min del er det ikke så farlig med akkurat det at han ser rompehullet mitt. har vi allerede tatt av hverandre klærne og har sex, så hvorfor ikke nyte sexen fullt ut. da har jeg liksom allerede tredd over min intimsone. synes det doggy style kanskje er det mest deilige stillingen. og det er herlig hvis det pirrer han å se meg fra den vinkelen.

skjønner deg hvis du synes det blir å vise for mye av deg selv. og da skal du heller ikke gjøre det. du får jo ikke noe bra ut av sexen hvis du ikke føler deg komfortabel :) kommer rett og slett an på hva du vil!

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Skjønner heller ikke det der med at bakfra er underdaning , men det er nå min mening altså , smak og behag osv .

Gjest millla
Skrevet

personlig er misjonæren den stillinga jeg liker minst, med mindre beina mine er høyt oppe, og jeg har rom for å ta på meg selv. jeg liker bakfra best, og ville definitivt gått med på det. vet ikke om jeg vil kalle doggy direkte underdanig, men dyrisk og primitivt er det. og jeg liker både å være underdanig, dyrisk, og primitiv... dessuten er doggy en råere stilling, og når det er ONS skal det være rått syns jeg...da er det ikke noe føleri og kjærlighet inkludert.

Gjest Rayden
Skrevet

Eh?

Hadde han IKKE villet gjort bakfra så hadde jeg rett og slett blitt skuffet.. Dette er jo det beste.... Hva er så farlig med rompa? Hvis du har vekst der osv er det bare å barbere før du drar på byen ? =)

Skrevet

Ikke klar for ONS du? Slapper du ikke mer av ødelegger du egenopplevelsen din. Hvis fyren vil ligge med deg får han ta hele pakken, og rumpehullet ditt er vell som for de fleste i seksuell sammenheng en kilde til visuell og fysisk glede for begge parter. SLAPP AV!

Skrevet

Lenge siden jeg bedrev one nightere.. Men da jeg gjorde det var det jo nettopp for å ha sex! Vill, hemningsløs sex i en nøden stund. Jeg driter da vel i hvordan jeg ser ut, jeg skal bare ha det digg! Om det blir et rompehull her og en pupp der, hvem bryr seg så lenge det er godt!

Skrevet

Synes det er myyye mer intimt og personlig med misjonær enn bakfra, så jeg ser ikke helt problemet ditt. En ONS er kun sex, ikke følelser. Sannsynligvis vil man ha meget lite med vedkommende å gjøre i fremtiden, så da er det bare å slå seg løs og nyte det.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Spiller det egentlig noe rolle hva andre mener?

GJØR SOM DU VIL!

Selv om det er en ONS og det kun dreier seg om sex, så er det lov å sette egne grenser.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Spiller det egentlig noe rolle hva andre mener?

GJØR SOM DU VIL!

Selv om det er en ONS og det kun dreier seg om sex, så er det lov å sette egne grenser.

Anatomisk sett passer vell doggi style aller best for dyr på 4 bein - om man skal tenke på nytelsesutbyttet for menneske - kvinnen ?

Syns ikke doggy style er noe godt faktisk - verdens ekleste mest nedverdigende stilling syns jeg , fysj så upersonlig og ufølsomt - o øyenkontakt eller kommunikasjon , da ansiktene er vendt vekk fra hverandre - føler meg som en " ting " som bare blir brukt i den stillinga - ærlig talt ! Kan like godt stå over samleie da- sier nei takk - frister ikke .

Mens i alle andre stillinger oppnår jeg lett orgasmer og samleiene føles deilige uansett, om jeg sitter oppå eller misjonær - men ALDRI i doggy style .Er bare ikke deilig .Må bare være helt feil at g- punkt blir så bra stimulert i den doggy stillinga .

Hvorfor er det slik tror dere ? Jeg syns ikke doggy style er noe behagelig i det hele tatt - mest for menn kanskje som da slipper å tenke på partner - men er fri til å kjøre mer ego løp også da de ikke har særlig kontakt med partner likevell .Kjekk stilling å fake orgasmer i tror jeg .... han ser jo ikke ansiktet likevell eller øynene : ) Doggy style er bare så OPPSKRYTT syns jeg ! At har problemer med å tro på at noen kvinner virkelig kan foretrekke DEN stillinga fremfor vanlige misjonær .

Misjonærstillinga har jeg lest er den stillinga flest kvinner oppnår orgasmer i ... tror neppe doggy style noengang vil bli like populær ... ærlig talt : )

Gjest Gjest
Skrevet
Anatomisk sett passer vell doggi style aller best for dyr på 4 bein - om man skal tenke på nytelsesutbyttet for menneske - kvinnen ?

Syns ikke doggy style er noe godt faktisk - verdens ekleste mest nedverdigende stilling syns jeg , fysj så upersonlig og ufølsomt - o øyenkontakt eller kommunikasjon , da ansiktene er vendt vekk fra hverandre - føler meg som en " ting " som bare blir brukt i den stillinga - ærlig talt ! Kan like godt stå over samleie da- sier nei takk - frister ikke .

Mens i alle andre stillinger oppnår jeg lett orgasmer og samleiene føles deilige uansett, om jeg sitter oppå eller misjonær - men ALDRI i doggy style .Er bare ikke deilig .Må bare være helt feil at g- punkt blir så bra stimulert i den doggy stillinga .

Hvorfor er det slik tror dere ? Jeg syns ikke doggy style er noe behagelig i det hele tatt - mest for menn kanskje som da slipper å tenke på partner - men er fri til å kjøre mer ego løp også da de ikke har særlig kontakt med partner likevell .Kjekk stilling å fake orgasmer i tror jeg .... han ser jo ikke ansiktet likevell eller øynene : ) Doggy style er bare så OPPSKRYTT syns jeg ! At har problemer med å tro på at noen kvinner virkelig kan foretrekke DEN stillinga fremfor vanlige misjonær .

Misjonærstillinga har jeg lest er den stillinga flest kvinner oppnår orgasmer i ... tror neppe doggy style noengang vil bli like populær ... ærlig talt : )

Noen liker mora og noen liker datter!

Og du gjør det du vil :fnise:

Skrevet

Jeg liker blå ballonger best. Enkelte ganger kan jeg like røde ballonger, men bare som litt avveksling fra de blå. Gule ballonger derimot er jo bare stygge. Når jeg ser en person med en gul ballong tenker jeg for meg selv at h*n må jo være ganske dum da, som går rundt med en så stygg ballong.

Så lenge to personer ikke har helt inkompatible ønsker så finner man vel en løsning som begge er tilfredse med.

Gjest Gjest
Skrevet
Når jeg ser en person med en gul ballong tenker jeg for meg selv at h*n må jo være ganske dum da, som går rundt med en så stygg ballong.

HAHA :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det er myyye mer intimt og personlig med misjonær enn bakfra, så jeg ser ikke helt problemet ditt. En ONS er kun sex, ikke følelser. Sannsynligvis vil man ha meget lite med vedkommende å gjøre i fremtiden, så da er det bare å slå seg løs og nyte det.

Jeg tenker også det. Mye mer misjonær i forhold enn når jeg har mer tilfeldige partnere.

Jeg digger også å bli tatt bakfra, det treffer bedre på de gode punktene, så jeg kunne ikke ha avstått fra det bare fordi jeg ikke kjentne personen. Det er egentlig lite jeg tenker jeg i det hele tatt kan avstå fra når jeg først har gått så langt som å vise meg naken for personen, for det er for meg noe av det mest intime jeg gjør.

Men for all del, man bør ikke trø over sine egne grenser, så om dette er en ting for deg bør du heller akseptere det enn å gjøre noe du ikke er klar for. Du kan jo heller ri gutten neste gang, dersom du er redd for at bare misjonær kan bli litt kjedelig.

Gjest Gjest
Skrevet

...

Hvorfor er det slik tror dere ? Jeg syns ikke doggy style er noe behagelig i det hele tatt

...

Doggy style er bare så OPPSKRYTT syns jeg ! At har problemer med å tro på at noen kvinner virkelig kan foretrekke DEN stillinga fremfor vanlige misjonær .

Akkurat, syntes DU. Hvordan vi er følsome i vagina er ganske forskjellig skal jeg si deg, og vi har også flere punkter enn bare g-punkt som kan stimuleres, en den av disse er lenger inne og kan nok på en del kvinner stumuleres lettere i stillinger hvor mannen lettere kommer lenger inn.

For meg er det også slik at pungen hans stimulerer klitoris når han støter dypt inn i meg, og det er også fantastisk deilig.

Alle er nok ikke laget slik som deg, så du bør nok ikke bruke din egen anotomi for å bedømme hva som er godt for andre. Jeg kan for eksempel ikke fordra oliven eller rødvin, og kan ikke i min villete fantasi klare å tenke meg til at noen syntes det er godt. På den andre siden vet jeg jo også at jeg ikke har samme smaksløker som andre og at andre kan reagere helt annerledes enn meg på disse smakene. Slik er det innen sex også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...