Gå til innhold

gave til kjæreste

Fremhevede innlegg

Gjest gninnot
Skrevet

Kjæresten min gjennom snart halvannet år holder på med fagprøva si og jeg vil så gjerne at han skal få noe spesielt av meg når han også får svennebrevet sitt. Har allerede bestemt meg for å ta han med ut og spise, men vil gi han noe konkret som han kan ha som et minne. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjæresten min gjennom snart halvannet år holder på med fagprøva si og jeg vil så gjerne at han skal få noe spesielt av meg når han også får svennebrevet sitt. Har allerede bestemt meg for å ta han med ut og spise, men vil gi han noe konkret som han kan ha som et minne. Noen forslag?

Et armbåndsur eller en pen slipsnål kanskje?

Gjest gninnot
Skrevet

gode svar forsåvidt, men han har sagt nei til armdånd tidligere pga at det er upraktisk i forbindelse med jobben og han bruker aldri slips (en av de kjipe gutta som helst ikke vil ha på seg dress engang). men takk for tips:)

Skrevet
gode svar forsåvidt, men han har sagt nei til armdånd tidligere pga at det er upraktisk i forbindelse med jobben og han bruker aldri slips (en av de kjipe gutta som helst ikke vil ha på seg dress engang). men takk for tips:)

Har han noen hobbyer, som du kunne kjøpt noe utstyr til eller liknende?

Gjest gninnot
Skrevet
Har han noen hobbyer, som du kunne kjøpt noe utstyr til eller liknende?

Han har paintball som hobby, men der er han så fast bestemt på hva han vil ha og ikke vil ha av merker osv, og han har forsåvidt det han trenger av utstyr nå.

Skrevet
Han har paintball som hobby, men der er han så fast bestemt på hva han vil ha og ikke vil ha av merker osv, og han har forsåvidt det han trenger av utstyr nå.

Har du en øvre grense på hvor mye du har tenkt å bruke?

Gjest gninnot
Skrevet
Har du en øvre grense på hvor mye du har tenkt å bruke?

Tenkte kanskje noe under 500 kr et sted. Tror det egentlig er mer enn nok, han får også så dårlig samvittighet hvis jeg kjøper noe mye til han og han ikke har noe å gi tilbake.

Skrevet
Tenkte kanskje noe under 500 kr et sted. Tror det egentlig er mer enn nok, han får også så dårlig samvittighet hvis jeg kjøper noe mye til han og han ikke har noe å gi tilbake.

Hva med en flaske cognac eller annen type likør, eventuelt vin? Hvis dere / han drikker alkohol da?

Skrevet

Tja, hva med å bestille et krus eller musematte fra en side hvor du kan bestemme hva som skal stå på? Også bestiller du "Navnet hans" og "Verdens beste .... (det han tar fagbrev i f.eks. rørlegger). F.eks. "Robert - Verdens beste rørlegger". Eller noe mer personlig som "Robert - Den fineste rørleggeren jeg vet om" Så lager du et kort til han. Her kan du skrive at du er stolt av han, at han har holdt ut i læretiden til tross for ditt og datt (ja, du kjenner han jo). Og samtidig at du er glad i han og at du vil ta han med ut fordi du er så stolt av det han har prestert e.l. Da bruker du mer tid enn penger, og det setter han nok pris på. Dessuten slipper han å føle at du bruker for mye penger på han, og han får noe han kan bruke. (Jeg tror vel at de også printer på boxershorts, hvis du vil at gaven skal være enda mer personlig :ler:)

Gjest gninnot
Skrevet

Hadde sansen for forslaget ditt glajenta, tror nok at det er akkurat det jeg ender opp med:) Tusen takk!

Skrevet

Så bra :) Lykke til i hvert fall! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...