Gå til innhold

avtale tid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei. jeg skal chippe hunden min. må jeg avtale en time hos vetrinæren? eller kan jeg bare komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på vet'en det. Bare ring på morgenen og hør :)

Skrevet

De vil helst at du skal bestille time. Jeg har jobbet på dyreklinikk, og har de ikke tid til å ta deg inn når du kommer blir det bryderi både for deg og dem om du kommer uanmeldt uten time...en dyrleges hverdag er ofte veldig hektisk, så det er ikke populært. Ring og bestill time du..

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Hva koster det ca. å chippe hunden og hvor stor/ gammel må den være?

Skrevet
Hva koster det ca. å chippe hunden og hvor stor/ gammel må den være?

Noen hundrelapper. Litt dyrere om man kun er inne for å chippe den, gjør man det i forbindelse med en annen undersøkelse eller inngrep blir det billigere. Men prisene varierer nok fra veterinær til veterinær, er bare å ringe å høre :) Er usikker på alder, men ofte er vel valper chippet før de blir levert til ny eier? Altså, rundt 8 uker.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet
Noen hundrelapper. Litt dyrere om man kun er inne for å chippe den, gjør man det i forbindelse med en annen undersøkelse eller inngrep blir det billigere. Men prisene varierer nok fra veterinær til veterinær, er bare å ringe å høre :) Er usikker på alder, men ofte er vel valper chippet før de blir levert til ny eier? Altså, rundt 8 uker.

Okei. Tusen takk for svar! :)

Gjest Gjest
Skrevet
De vil helst at du skal bestille time. Jeg har jobbet på dyreklinikk, og har de ikke tid til å ta deg inn når du kommer blir det bryderi både for deg og dem om du kommer uanmeldt uten time...en dyrleges hverdag er ofte veldig hektisk, så det er ikke populært. Ring og bestill time du..

Nåh, det kommer an på klinikken. "Vår" klinikk har poliklinikk de fleste timene de er åpne, hvor de ønsker at man bare skal komme innom. Utenom dette kan man bestille time. Ville nok ringt og hørt uansett, om man ikke finner informasjon i telefonkatalogen/annonse eller på evt hjemmeside :) Kjedelig å sitte og vente, og kjipt for dyret å måtte reise kanskje en ekstra tur uten mål og mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...