Gjest Miggi Skrevet 5. juli 2003 #1 Skrevet 5. juli 2003 Bruker noen av dere bare pudder og ikke foundation under? Jeg tenker ikke på solpudder men "vanlig" pudder til ansiktet. Kunne godt tenkt meg et pudder som ikke ser tørt ut i ansiktet. Føler at noen pudder gjør at nesen blir tørr på sidene, det ser i hvert fall ut som om den er det da jeg har det på. Vil gjerne ha et pudder ser helt natulig ut, i tillegg til solpudderet mitt. Noen å anbefale? Er lys i huden. Takk få forhånd! Mvh Miggi
tuji Skrevet 5. juli 2003 #2 Skrevet 5. juli 2003 JEg bruker av og til pudder uten noe under, men ikke kompaktpudder. Chanels løspudder er fantastisk, og gir silkehud. Jeg har ikke hatt problemer med tørr hud rundt nesen med dette pudderet.
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Enig med Tuji, løspudderet til Chanel er supert. Hvis du har lyst på et kompaktpudder, kan jeg faktisk anbefale det fra Isadora, billig er det også. Hvis du får tak i det, er løspudderet til Calvin Klein veldig bra!
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Jeg bruker alltid pudder uten foundation under. Bruker Clinique sitt kompaktpudder - transparent farge - og det er jeg kjempefornøyd med. Suz
aline Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Jeg bruker kun vanlig fuktighetskrem under pudderet mitt jeg, og det fungerer helt udmerket, de dagene jeg ser tørr ut i huden, så er det fordi jeg ER tørr i huden, ikke pga pudderet. Er forresten også lys i huden, og bruker kompaktpudderet fra Body Shop, er veldig fornøyd med det. Det ser helt naturlig ut, og matter kun ned huden.
Gjest Clea Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Hei! Jeg bruker pudderet til Clinique! Supert dupert! Er kjempe-fornøyd!! :) Mvh Clea
mowgli Skrevet 7. juli 2003 #7 Skrevet 7. juli 2003 Jeg bruker Duoperfection fra Biotherm uten noe under på sommeren - storfornøyd
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #8 Skrevet 7. juli 2003 Hmmm her var de mange forkjellige anbefalinger.. :D Tror jeg skal gå for et løspudder! Da trenger jeg vel en bra kost i tilegg regner jeg med. Hvor mye kommer f.eks løspudderet til Chanel inkludert en bra kost på? Selges det på Estetique?
Dina Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 Jeg bruker også Clinique sitt løspudder direkte over fuktighetskrem! Kjempebra. Koster ca. kr. 170.-. Ellers er Clarions sitt solpudder helt supert nå på sommeren. Matter huiden, og man får en frisk ansiktsfarge. Dina
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2003 #10 Skrevet 8. juli 2003 Løspudderet til Chanel koster ca 340-350,- og gode koster får du på Body Shop. Selv nøyer jeg meg med å bruke puffen som følger med pudderet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå