CocoPiaf Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg syns ikke de har noe til morsom humor i det hele tatt, er bare dumt og kjedelig. Hvorfor TVNorge er så glade i de? Jeg gledet meg i starten til Ylvis møter veggen, og det funka fint i første episoden, men jeg syns de ødela programmet helt! Det japanske og danske er jo kjempe morsomt! Bruker dere å følge med på deres programmer?
The Kitten Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg syns ikke de har noe til morsom humor i det hele tatt, er bare dumt og kjedelig. Hvorfor TVNorge er så glade i de? Jeg gledet meg i starten til Ylvis møter veggen, og det funka fint i første episoden, men jeg syns de ødela programmet helt! Det japanske og danske er jo kjempe morsomt! Bruker dere å følge med på deres programmer? Jeg er også veldig lei av Ylvisbrødrene. Jeg synes det blir masete og slitsomt.
kallamilla Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke lei av dem. Men jeg synes ikke Ylvis møter veggen var et veldig bra konsept, noe som ikke hadde med ylvis å gjøre. Jeg synes programlederne var ufattelig trege........
Gjest Gjest_kaia_* Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Ylvis er utrolig oppskrytt! Eller kanskje det er jeg som ikkke forstår humoren.....
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Ylvis er utrolig oppskrytt! Eller kanskje det er jeg som ikkke forstår humoren..... I så fall er du ikke alene.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har aldri sett humoren. Ungene derimot gjør.
CocoPiaf Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har aldri sett humoren. Ungene derimot gjør. Er jo ganske bæsj, tiss og promp humor så
Gjest MåneSkygge Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er også veldig lei av Ylvisbrødrene. Jeg synes det blir masete og slitsomt. Veldig enig.
tuji Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Veldig, veldig lei. Og jeg likte egentlig humoren.
lovenemo Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Skjønner ikke hva som er så morsomt med de to. Møkka lei!! :gjeiper: Endret 4. mars 2009 av Aryia
cilipili Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Så Ylvis 3 i går. Lo masse! Trodde jeg var litt lei, men neida!
Caramela Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 De har noe bra, men en del ting finnes jo ikke morsomt what so ever! Men, de er jo ikke så verst å titte på tho
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes de er helt utrolig skjønne, morsomme og intelligente både i Ylvis møter veggen og Norges herligste!
Gjest Gjest_kat_* Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes de er helt utrolig skjønne, morsomme og intelligente både i Ylvis møter veggen og Norges herligste! Jeg har heller aldri skjønt hva som er så morsomt med dem...oppskrytt ja! ylvis møter veggen var jo bare helt tragisk...
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Joda jeg er lei jeg også men ser på likevel. Han lyse broren er så deiiilig :D
Bloodless Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 Har alltid likt Ylvis kjempegodt. Så alltid på det der trege Rune Larsen-programmet på nrk fordi Ylvis hadde en liten sketsj hver gang. Så et show for noen år siden, og det var hysterisk morsomt. Når det er sagt, så liker jeg ikke Norges Herligste. Ylvis møter veggen er OK, men ikke kjempemorsomt, og Ylvis lll var skuffende. Så ja, jeg er vel litt lei. De har tapt seg.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 I Norges herligste synes jeg de gjorde en elendig jobb... Konseptet kunne blitt skikkelig feel-good for hele familien, men i stedet for så driter de ut deltagerne, og er nedlatende og sarkastiske. Den type humor blir for usympatisk for meg..og jeg pleier å skifte kanal når de dukker opp...
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Oppbrukt,utdatert,slitsomt og "tomt" - ser ikke humoren deres lenger - men håper ihvertfall de selv har det gøy?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har aldri likt dem (men hadde heller ikke sett noe særlig til dem før Norges Herligste som jeg synes er et dårlig gjennomført konsept. Må man være lurvete ungkar på 60 med langt hår og/eller skjegg/bart for å kunne være med? Og brødrene kunne godt tatt et kurs i å ta andre mennesker alvorlig og se på dem som likeverdige i stedet for å virke som de ser seg selv i speilet (de speiler antagelig hverandre og får sånn sett kontinuerlig selvbekreftelse) hele tida)... I mindre doser kan det hende de er ok, men jeg skulle gjerne sett (eller helst IKKE sett) både dem og Senkveld-gutta låst inn på et mørkt rom et års tid før de evt fikk et femminutters innslag i noe (men jeg plages ikke av dette til daglig altså, pleier bare å la være å se på tv når de er på. Og undre meg litt over appellen de har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå