CocoPiaf Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg syns det var veldig gøy! Er definitivt noe jeg kommer til å følge med på
Gjest Sandee Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det var knallbra :-) Litt lik humor som i Bridget Jones. Scenen hvor hun kommer ut fra rommet dagen derpå og roper "Jeg har pult meg til en rolle på Nationaltheatret" var priceless. Jeg skal definitivt følge med.
CocoPiaf Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 "Jeg har pult meg til en rolle på Nationaltheatret" var priceless. holdt på å lo meg ihjel !
linel Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Skal se den på nettet nå, gleder meg!! Første episode kan sees gratis på tv2 sumo!!
rox Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Heretter har jeg fast program hver mandag. Til tider utrolig morsomt!
Bloodless Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Var morsomt. Kommer nok til å se på det igjen - om jeg husker det...
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Ikke meningen å ødelegge stemningen, men jeg likte det ikke. Dårlig manus, og dårlig skuespill. Ikke var det morsomt heller.
Gjest MissBella Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Jo synes også det var et litt morsomt program..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det var riktig så fornøyelig! Staffs teaterteoretiske tanker var helt gull! Jeg går masse på Nationaltheatret, så det er kult å se folk man "kjenner" lage humor av nettopp den rammen man er vant til å se dem i.
*Butterfly* Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Synes det var morsomt. Kommer nok til å følge med
angeleyes Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Jeg så det nå på tv2 sumo og synes det var morsomt. Kommer definitivt til å følge med på det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Jippi, endeleg ein serie som eg har lyst til å følgje med på! Litt Bridget Jones-aktig, ja, og i samme sjanger som Nynnes dagbok.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #16 Skrevet 3. mars 2009 Jippi, endeleg ein serie som eg har lyst til å følgje med på! Litt Bridget Jones-aktig, ja, og i samme sjanger som Nynnes dagbok. Akkurat der er jeg uenig. Jeg synes Bridget-filmene er i overkant fjasete og Nynne noe stort møl, men En god nummer to kan jeg komme til å like veldig godt, kjenner jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #17 Skrevet 3. mars 2009 Ikke meningen å ødelegge stemningen, men jeg likte det ikke. Dårlig manus, og dårlig skuespill. Ikke var det morsomt heller. Helt enig med deg. Synes reklamen så lovende ut, men jeg ble kjempeskuffet. Dialogen var helt kunstig, og skuespillet var elendig. Ble faktisk overrasker over at det var så dårlig.
The Kitten Skrevet 3. mars 2009 #18 Skrevet 3. mars 2009 Helt enig med deg. Synes reklamen så lovende ut, men jeg ble kjempeskuffet. Dialogen var helt kunstig, og skuespillet var elendig. Ble faktisk overrasker over at det var så dårlig. Det er godt å ha en på min side, selv om vi tydeligvis er i mindretall.
Amanlis Skrevet 3. mars 2009 #19 Skrevet 3. mars 2009 Jeg likte det veldig godt. Håper fortsettelsen er like artig
Gjest Gjest_kristina_* Skrevet 9. mars 2009 #20 Skrevet 9. mars 2009 det er gøy. mye bedre enn karl den tredje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå