Gjest ase24 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei alle Jeg er ei jente som sluttet på p-pille i juni. etter dette har jeg ikke hatt mens før nå i januar 09. Var så glad for at den var i gang igjen( ettersom jeg vil bli gravid) men nå er det igjen 2 mnd siden jeg hadde mens. Har noen opplevd dette? Var det ikke mens som dukket opp alikevel siden den ikke har kommet igjen.?
Gjest Gjest_Tuva_* Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei alle Jeg er ei jente som sluttet på p-pille i juni. etter dette har jeg ikke hatt mens før nå i januar 09. Var så glad for at den var i gang igjen( ettersom jeg vil bli gravid) men nå er det igjen 2 mnd siden jeg hadde mens. Har noen opplevd dette? Var det ikke mens som dukket opp alikevel siden den ikke har kommet igjen.? Jeg slutta på pilla i juni jeg også - fikk en mens i juli og etter det ingen mens overhodet... I oktober, etter 3 mnd uten mens, gikk jeg til fastlegen som henviste meg videre til gynekolog. Har tatt hormon- og stoffskifte-prøver som alle er fine. Ble satt på provera av legen for å få mens, og pergotime for å stimulere eggløsning. Har hatt to kurer uten noen effekt, er på min tredje kur nå.. Tok siste provera-tablett i går og venter blødning en av de første dagene.. Så får vi se om det funker denne gangen, ellers blir det kanskje assistert befruktning neste... Jeg ville tatt meg en tur til legen hadde jeg vært deg - jeg vet det er mange som sier at det kan være ettervirkning etter p-piller i et år og at det kan gjøre at man ikke får mens, men det sa legen min var feil.. Gå til legen og få tatt en sjekk først som sist er mitt råd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå