MarianneE Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor får jeg en kobling til Sex&Singelliv i hodet mitt når jeg hører tittelen?
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Fordi setningen blir sagt i serien!! Miranda får råd av en eller annen om at når menn later som de opptatt osv, så er det derfor! Og så forteller hun blant annet det rådet til noen tilfeldige jenter som prater om en fyr som hun ene traff som ikke hadde svart på telefon på en stund, men de blir enige om at det er fordi han er så opptatt. Da sier Miranda til dem at hun skal gi dem et godt råd og sier: "He's just not that into you!"
MarianneE Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 JAAAA!!!! det var det! Å, takk Reka mi!
Gjest skorpio Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor får jeg en kobling til Sex&Singelliv i hodet mitt når jeg hører tittelen? Dette har jeg jo svart deg på i dagboka mi..
Meaty Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Fin film forresten. Vanvittig søte de to som spiller hovedrollene.
MarianneE Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 Dette har jeg jo svart deg på i dagboka mi.. Scorpis, du har rett, og jeg har vridd huet mitt i hele dag for å huske hvilken dagbok jeg spurte om dette i. Men nå vet jeg det jaffal!!
Gjest skorpio Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Scorpis, du har rett, og jeg har vridd huet mitt i hele dag for å huske hvilken dagbok jeg spurte om dette i. Men nå vet jeg det jaffal!! Hehe! Du bør ikke vri hodet for mye, det kan gjøre vondt..
Gjest MissBella Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Fin film forresten. Vanvittig søte de to som spiller hovedrollene. Jeg har lest boka og tror jeg kunne til å se filmen..
Tusle Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Bare en liten (unødvendig) pirk: Det er Berger som sier den setningen til Miranda, ikke de andre jentene, for de oppmuntrer Miranda med haugevis av unnskyldninger, han er opptatt, jobber mye, mobilen har gått i stykker, etc, etc. Men han sier det rett ut Den var dagens innblanding
MissStiles Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Jeg så den på kino igår og synes den var morsom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå