Gå til innhold

He's just not that in to you

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får jeg en kobling til Sex&Singelliv i hodet mitt når jeg hører tittelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi setningen blir sagt i serien!! Miranda får råd av en eller annen om at når menn later som de opptatt osv, så er det derfor! Og så forteller hun blant annet det rådet til noen tilfeldige jenter som prater om en fyr som hun ene traff som ikke hadde svart på telefon på en stund, men de blir enige om at det er fordi han er så opptatt.

Da sier Miranda til dem at hun skal gi dem et godt råd og sier: "He's just not that into you!"

:nigo:

Skrevet

JAAAA!!!!

det var det!

Å, takk Reka mi!

Gjest skorpio
Skrevet
Hvorfor får jeg en kobling til Sex&Singelliv i hodet mitt når jeg hører tittelen?

Dette har jeg jo svart deg på i dagboka mi.. :tongue:

Skrevet

Noen som har lest boka eller skal se filmen?

Skrevet

Fin film forresten. :) Vanvittig søte de to som spiller hovedrollene.

Skrevet
Dette har jeg jo svart deg på i dagboka mi.. :tongue:

Scorpis, du har rett, og jeg har vridd huet mitt i hele dag for å huske hvilken dagbok jeg spurte om dette i. Men nå vet jeg det jaffal!!

Gjest skorpio
Skrevet
Scorpis, du har rett, og jeg har vridd huet mitt i hele dag for å huske hvilken dagbok jeg spurte om dette i. Men nå vet jeg det jaffal!!

Hehe! :ler:

Du bør ikke vri hodet for mye, det kan gjøre vondt..

Gjest MissBella
Skrevet
Fin film forresten. :) Vanvittig søte de to som spiller hovedrollene.

Jeg har lest boka og tror jeg kunne til å se filmen..

Skrevet

Bare en liten (unødvendig) pirk: Det er Berger som sier den setningen til Miranda, ikke de andre jentene, for de oppmuntrer Miranda med haugevis av unnskyldninger, han er opptatt, jobber mye, mobilen har gått i stykker, etc, etc. Men han sier det rett ut ;)

Den var dagens innblanding ;)

Skrevet

Jeg så den på kino igår og synes den var morsom!

Skrevet

Det var en veldig søt film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...