Gå til innhold

Guitar Hero World Tour

Anbefalte innlegg

Gjest Charming
Skrevet

Hei,

jeg har i dag kjøpt Guitar Hero World Tour og Xbox. Ikke peil på noe, men spilt det en del hos en kamerat - og han hadde flere sanger på sitt spill - som jeg IKKE har her. Og vi har nøyaktig det samme.

1. Hørt noe om at jeg kan få sanger ettersom hvor flink jeg blir?

2. Også hørt noe om at det går an å laste ned fra nettet og noe greier. Hvordan fungerer dette? Og hvordan får jeg internett på xboxen i såfall? :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke laste ned sanger gratis, du må kjøpe de. Du kjøper sånn x-box penger med kortet ditt. Du må først ha X-box live, altså ha den kobla til internett.

Koster ca 7 kr per sang om jeg ikke husker riktig.

Du får fler sanger ettersom hvem "land" du åpner, og hvor bra spillejobben er. Du får slike oppdrag på en måte, vannskelig å forklare :P Der får du hvertfall åpna fler sanger jo bedre du spiller og hvor mye du spiller..

Er ikke så flink til å forklare, men håper det hjalp litt :)

Skrevet

Dersom du speler "karriere", og klarer å komme deg gjennom sangane uten for mykje feil, så vinner du fleire sanger.

Gjest Charming
Skrevet

Disse sangene jeg "vinner" - de kommer av seg selv? Jeg må ikke drive og sjekke om jeg har nok "penger" eller poeng osv for å få tak i nye ?

Og hva mente du med "land" jeg åpner? Jeg visste ikke jeg var i ulike land en gang jeg:P

Skrevet

Dei kjeme av seg sjøl, ja.. trenge ikkje tenke på da. Dei bare dukker opp i spelelista di etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...