Purple Diamond Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Skal jeg smøre meg med ansiktskrem før jeg påfører mineralsminke? Og må i så fall kremen være veldig fuktighetsgivende, eller kan jeg bruke en krem som gjør huden matt (den jeg bruker til vanlig)?
Hilde Christina Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du bør alltid bruke fuktighetskrem før du påfører makeup, men du kan fint bruke den du alltid har brukt. Ingen grunn til å bytte bare fordi du bytter til mineralmakeup
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Bare pass på at du lar den tørke inn litt først, for jeg har prøvd å legge mineralsminke i pudderform over litt fuktig hud, og det funka dårlig
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Bare pass på at du lar den tørke inn litt først, for jeg har prøvd å legge mineralsminke i pudderform over litt fuktig hud, og det funka dårlig Skriver under på den Mineralsminke i pudderform er heller ikke å anbafale hvis du skal ut i regnet eller varmt vær. Men lite sminke som holder da uansett
Purple Diamond Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Takk for svar og tips! Da vet jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå