Purple Diamond Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Etter en tur på apoteket, fant jeg ut at jeg bør rense huden. Tror det er lurt, siden jeg stadig får kviser på haken. Så derfor lurer jeg på om noen har prøvd den grønne rensegeleen til Vichy, den i pumpeflaske? På forhånd tusen takk
Furstina Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jag använder den och den känns bra och effektiv utan att slita på huden.
Hilde Christina Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Vichys renseprodukter er ganske så uttørrende, så ville styrt unna med mindre du har fet og/eller grov hud.
Gjest frid Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har blandingshud og den grønne Vichy serien har fungert fint for min hud. Men hvis du tenker på å kjøpe hele serien ville styrt unna er toneren (kjøp heller den for sensitiv hud) og nattkremen. Toneren var veldig uttørrende for huden min, og nattkremen (som var dyrest av alle) gjorde faktisk det motsatte av hva reklamen sier. Våknet med flere utbrudd enn når jeg brukte dagkremen hele døgnet, og det kjentes ikke ut som den trekte ordentlig inn i huden.
Purple Diamond Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Takk for svar og tips! Har nettopp kjøpt dagkremen (som jeg har prøvd før og som jeg liker godt) og en liten tube med en krem som jeg skal påføre direkte på urenheter. Håper det funker Bruker en rens fra Ole Henriksen nå, men har planer om å kjøpe Vichy når den er oppbrukt. Har fet hud og litt urenheter, så tror den kommer til å være bra til min hud. Toneren skal jeg ikke kjøpe, for jeg har alltid synes at tonere "arbeider" mot sin hensikt. Liker dem ikke :gjeiper: Da blir det nok Vichy-rens! Vil ha fin, matt hud
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Bruker en rens fra Ole Henriksen nå, men har planer om å kjøpe Vichy når den er oppbrukt. Har fet hud og litt urenheter, så tror den kommer til å være bra til min hud. Toneren skal jeg ikke kjøpe, for jeg har alltid synes at tonere "arbeider" mot sin hensikt. Liker dem ikke :gjeiper: Har du prøvd en god toner til din hudtype før? Toner kan gjøre underverker bare man velger riktig og unngår apoteket og rema. Jeg hadde også tonerskrekk før jeg gikk over på bedre produkter Om Vichy rensen skal brukes med vann bør du ihvertfall bruke toner etter siden vann vil forstyrre pH balansen i huden, noe som kan gi tørrere hud eller flere urenheter.
Purple Diamond Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Har du prøvd en god toner til din hudtype før? Toner kan gjøre underverker bare man velger riktig og unngår apoteket og rema. Jeg hadde også tonerskrekk før jeg gikk over på bedre produkter Om Vichy rensen skal brukes med vann bør du ihvertfall bruke toner etter siden vann vil forstyrre pH balansen i huden, noe som kan gi tørrere hud eller flere urenheter. Ok:) Burde kanskje forsøke en toner likevel da. Sikkert lurt! Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå