Gå til innhold

Drømmer om at sambo er utro

Gjest Gjest_Idamarie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Idamarie_*

Jeg har en drøm som kommer igjen og igjen i forskjellige varianter, og det er at typen er utro på en eller annen måte, ikke ONS men flørter med forskjellige å møter dem. Det skal sies at vi har hatt litt problemer tidligere med at jeg ikke stolte på ham, og han sendte sms til jenter fra nettet. Det gjør han ikke nå såvidt jeg vet.

Men senest i dag hadde jeg altså denne drømmen. Jeg drømte at jeg fant en melding på facebooken hans, og slo opp med ham, og han innrømmet å ha møtt mange andre jenter. Han var veldig lei seg, mens jeg var trist, men også lettet av å ha funnet det ut. I drømmer sovner jeg for så å våkne å lure på om det hele var en døm, noe det viser seg at det ikke var. Dette skjer om og om igjen. Drømmen var så livaktig at jeg kjente jeg var sur og skuffet over typen min da jeg våknet.. Men uansett, jeg lurer bare på om det et underbevisstheten min som prøver å fortelle meg noe, eller bare jeg som tenker for mye på dette.

Takk for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I drømmer sovner jeg for så å våkne å lure på om det hele var en døm, noe det viser seg at det ikke var. Dette skjer om og om igjen.

I drømmen skal det være.. beklager :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hvorfor du lurer når drømmene blir så livaktige, og at du attpå til ser deg våkne i drømmen kan være bekymringsfult.

Umulig for meg å svare om han er utro, men ofte er drømmene våre et speil på vår frykt.

Selv har jeg fått budskap i drømme, men da bare VET jeg at det er budskap.

Er det ikke noe jeg bare vet så vet jeg at det "bare" er frykt for min del.

Hvis du selv sier du tenker mye på dette, er det nok frykten du møter i drømmene dine. prøv å bearbeide den. :)

Hva med se det fra denne vinklene:

Då våkner av deg selv i drømmen fordi.... det bare er en drøm??

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

hei

du kan bare slappe av, jeg kan mye om drømmer å studere mye om drømming,

det du drømte betyr at du kan være sikker på at sambo din ikke er utro, når du drømmer at partren din har sex med andre, betry det mosatte, at han er tro mot deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VinglePetter
hei

du kan bare slappe av, jeg kan mye om drømmer å studere mye om drømming,

det du drømte betyr at du kan være sikker på at sambo din ikke er utro, når du drømmer at partren din har sex med andre, betry det mosatte, at han er tro mot deg :)

Okay? Finnes det noe annet enn anekdoter om dette da, eller tuller du bare med oss nå?

Jeg tror er en tøysekopp jeg. - Enten det, eller så er det mange her på KG som trenger å ta en grundig reality check.

Endret av VinglePetter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en drøm som kommer igjen og igjen i forskjellige varianter, og det er at typen er utro på en eller annen måte, ikke ONS men flørter med forskjellige å møter dem. Det skal sies at vi har hatt litt problemer tidligere med at jeg ikke stolte på ham, og han sendte sms til jenter fra nettet. Det gjør han ikke nå såvidt jeg vet.

Men senest i dag hadde jeg altså denne drømmen. Jeg drømte at jeg fant en melding på facebooken hans, og slo opp med ham, og han innrømmet å ha møtt mange andre jenter. Han var veldig lei seg, mens jeg var trist, men også lettet av å ha funnet det ut. I drømmer sovner jeg for så å våkne å lure på om det hele var en døm, noe det viser seg at det ikke var. Dette skjer om og om igjen. Drømmen var så livaktig at jeg kjente jeg var sur og skuffet over typen min da jeg våknet.. Men uansett, jeg lurer bare på om det et underbevisstheten min som prøver å fortelle meg noe, eller bare jeg som tenker for mye på dette.

Takk for svar:D

Har faktisk vært borti det samme for litt siden, at jeg våkner og er sjikkli sur og frustrert for jeg tror det er sant, men viser seg fort at d va bare en drøm når jeg får hørt me han.

Men tror vi jenter er bare litt sånn, for er alltid litt urolig for at de skal vær utro mot oss, vil jo at de skal bare ha oss. men igjen er det ikke bare gutter som er slik, også jenter er utro.

men ja, vansklig å si om han er utro mot deg, eneste muligheten for å finne utav ting er å prate med han om det. men sjønner godt at du er urolig om det der, når han har gjort ting før.

Håper det ordner seg for deg og dere!!;)

Endret av Ax(ent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror er en tøysekopp jeg. - Enten det, eller så er det mange her på KG som trenger å ta en grundig reality check.

Hvis personen du siterte ikke er en tøysekopp så er det mange her på KG som trenger å ta en grundig reality check? Har mange her på KG sammenheng med utsagnet til gjesten du svarte?

Ja, det står kanskje mye der. Men har det noen troverdighet? Nei.

Burde ikke du heller bruke tiden din på å starte noen interessante tråder inne på natur og vitenskap? Jeg antar at du har dine interesser der, og ikke her..

På natur og vitenskap er det nokså stille mens alle dere som burde vært der, er her og kverulerer istedet. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har mange ganger drømt at de jeg elsker (familie, venner) dør.

jeg regner med at det er fordi jeg er så glad i dem og derfor redd for å miste dem.

jeg har flere ganger drømt at jeg selv dør (våkner akkurat idet jeg dør).

denne drømmen tror jeg at jeg har nettopp fordi jeg er redd for å dø.

drømmer jeg at kjæresten er utro, så tar jeg det som en selvfølge at dypt nede så er jeg redd for å bli sviktet.

så ja....tror ikke at drømmer forteller om noe som virkelig hender, men heller at de forteller noe om dine egne tanker, underbevisstheten din etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste gjest. Hjernen bearbeider tanker og følelser mens du sover, verre enn det behøver det ikke være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...