Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

jeg har tynt hår egentlig, og når jeg bruker krølltang på det, er det veldig lett å gi det fine krøller, men så har jeg extension, så skulle jeg prøve å krølle den, men det gikk sksikkelig dårlig :-( håret er en del tykkere og den på en måte bare bøyer seg tilbake.. folk som har tykt hår har vel erfaring rundt dette? jeg vil krølle håret miitt :-P

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Hm! Det er visst ingen som vet?

Desperat etter svar her skjønner dere...

Skrevet

Jeg har ikke så tykt hår, men jeg har mye av det. Likevel så må jeg krølle veldig tynne lokker av gangen for å få krøllene til å sitte, men det regner jeg jo med at du gjør allerede;) Så jeg er nok ikke så mye til hjelp. Må også "holde krøllen" ganske lenge, så det tar vilt lang tid å krølle :gjeiper: Det er verdt det da ;)

Skrevet

Extensions er jo oftest asiatiske hår, de fleste vet vel at de har STRITT hår! Er veldig vanskelig å få krøllene til å holde på sånt hår..

Ta litt og litt hår av gangen, spray med hårspray før du krøller, hold krølltanga en god stund, og spray med en gang etterpå også. La krøllene bli mye kraftigere enn du hadde tenkt, for de kommer til å dette ned et par hakk så fort du snur deg rundt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...