Gå til innhold

tisse

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke redd for at folk skal høre at jeg tisser, men andre lyder er fryktelig flaut. :sjenert:

Apropos det, så husker jeg en gang før tentamen på videregående. Vi hadde pensjonister som vakter, og før prøven måtte jeg en liten tur på do. Den ene vakten skulle tydeligvis også, og fulgte etter meg, slik at jeg merket hvem det var, men det er ikke sikkert hun fikk med meg at jeg gikk inn på do. Jeg satte meg ned, men livredd for å lage flaue lyder, så tenkte jeg å vente til vakten var ferdig. Det må sies at dette var et toalett med båser, der alle lyder høres veldig godt (bomberom), og det var kun oss der. Anyway.. Jeg kunne spart meg å være redd for å lage lyder, for de lydene som kom fra den andre båsen var ikke akkurat deilige. Huff. Syntes så synd på henne, at jeg ventet til jeg var helt sikker på at hun var gått, før jeg gikk ut av båsen min. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir i doen og vasken på ja :ler:

Gjest Miley
Skrevet (endret)

Jeg tisser med lyd, det ble for mye styr å prøve å gjøre det stille. Jeg har resignert, og innsett at alle damer tisser, om de vil eller ikke.

Deler av innlegget er slettet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Skrevet

jeg kaller det "det stille toalett" og ser på det som en typisk jenteting, og inkluderer at det gjør jeg og . :fnise:

Men må nok innse at folk ikke sitter utenfor dodøren og lytter, må være en eller annen mental sperre flere av oss har tror jeg. Det gjelder også åpning av bind/tamponger, alt som gir lyd :laugh:

får bare le av meg selv

Gjest farge
Skrevet

Skulle ønske at samboeren praktiserte stille dobesøk :snurt:

Gjest farge
Skrevet
Apropos det, så husker jeg en gang før tentamen på videregående. Vi hadde pensjonister som vakter, og før prøven måtte jeg en liten tur på do. Den ene vakten skulle tydeligvis også, og fulgte etter meg, slik at jeg merket hvem det var, men det er ikke sikkert hun fikk med meg at jeg gikk inn på do. Jeg satte meg ned, men livredd for å lage flaue lyder, så tenkte jeg å vente til vakten var ferdig. Det må sies at dette var et toalett med båser, der alle lyder høres veldig godt (bomberom), og det var kun oss der. Anyway.. Jeg kunne spart meg å være redd for å lage lyder, for de lydene som kom fra den andre båsen var ikke akkurat deilige. Huff. Syntes så synd på henne, at jeg ventet til jeg var helt sikker på at hun var gått, før jeg gikk ut av båsen min. :sukk:

Haha, har vi gått på samme skole? Mulig at det var meg som satt ved sida av :fnise:

Skrevet
føler jeg ble mobet ut her, takk for dere to som støtta meg, er nok den første å siste gang jeg vil skrive noe her inne, det er trist da, siden jeg liker meg her inne, men finst jo andre nett plasser, håper bare dere som er voksee å mober skjønner hva dere gjør, mange har problemer med seg selv på grun av skrivevansker,

takk for meg

Nå ble jeg lei meg. :sukk: Vær så snill å ikke slutt å skrive her inne. Det vil alltid finnes noen som oppfører seg dårlig. Men prøv å ikke bry deg.

Du har jo en morsom problemstilling som jeg ikke har tenkt på. Men jo i noen situasjoner tisser jeg ekstra stille.

Jeg håper du ombestemmer deg, og blir.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
føler jeg ble mobet ut her, takk for dere to som støtta meg, er nok den første å siste gang jeg vil skrive noe her inne, det er trist da, siden jeg liker meg her inne, men finst jo andre nett plasser, håper bare dere som er voksee å mober skjønner hva dere gjør, mange har problemer med seg selv på grun av skrivevansker,

takk for meg

Jeg tror du er litt sensitiv for dette. Det gjør ingenting om du har skrivefeil, men det var faktisk noen ord som gjorde det vanskelig å skjønne meningen i innlegget ditt. Et tips til deg er å skrive i innleggene dine at du har dysleksi, da vil ingen mobbe deg for skrivefeilene dine. Jeg er sikker på at ingen mente å mobbe deg, de prøvde bare å spørre om hva du egentlig mente. Jeg har selv en venninne med dysleksi og jeg skjønner nesten alt hun skriver - men noen ganger må jeg spørre, og det er ikke fordi jeg vil mobbe henne men fordi jeg gjerne vil forstå hva hun skriver til meg...

Ha en fin dag! :-)

Skrevet

Før stresset det meg veldig at folk kunne høre at jeg tissa, men nå har jeg resignert. Det plager meg ikke lenger. Men om jeg skal, ehh, nr2, så pleier jeg å legge papir nedi først, både for å unngå "plask" og for å unngå bremsespor. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Før stresset det meg veldig at folk kunne høre at jeg tissa, men nå har jeg resignert. Det plager meg ikke lenger. Men om jeg skal, ehh, nr2, så pleier jeg å legge papir nedi først, både for å unngå "plask" og for å unngå bremsespor. :ler:

Plask ja... i enkelte land i utlandet har jeg opplevd at det er vanlig at skåla er nesten full av vann, og det skal tydeligvis være sånn. Da er det jo nesten umulig å gjøre noe uten at det plasker rett tilbake opp på den som sitter der. Ufyselig nok om man har eget rengjort toalett, men på et offentlig? Pføy...

Skrevet (endret)
Plask ja... i enkelte land i utlandet har jeg opplevd at det er vanlig at skåla er nesten full av vann, og det skal tydeligvis være sånn. Da er det jo nesten umulig å gjøre noe uten at det plasker rett tilbake opp på den som sitter der. Ufyselig nok om man har eget rengjort toalett, men på et offentlig? Pføy...

Jeg ser for meg hva som skjer hvis man får skikkelig diare en gang. :blink: Det kan jo ikke bli digg?

Okei, unnskyld, jeg bare tenkte på det. :sjenert:

Endret av Wind
Skrevet
Jeg ser for meg hva som skjer hvis man får skikkelig diare en gang. :blink: Det kan jo ikke bli digg?

Okei, unnskyld, jeg bare tenkte på det. :sjenert:

:legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...