Gå til innhold

tisse

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg lurer på om det er flere med meg :fnise: når dere er på kaffe heller ikke er hjem, men må gå på do ute,

er dere som meg, tør ikke tisse så alle hører det, er jo så flaut :fnise: så da prøver jeg å tisse slitte, flere som gjør det tro? :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurer på om det er flere med meg :fnise: når dere er på kaffe heller ikke er hjem, men må gå på do ute,

er dere som meg, tør ikke tisse så alle hører det, er jo så flaut :fnise: så da prøver jeg å tisse slitte, flere som gjør det tro? :lur:

:klø: Dette innlegget ga lite mening. Kan man være på en kaffe? Hva betyr slitte?

Skrevet
:klø: Dette innlegget ga lite mening. Kan man være på en kaffe? Hva betyr slitte?

kanskje h*n mener stille? :klø:

Skrevet
kanskje h*n mener stille? :klø:

Ja, det er mulig. Men jeg har aldri vært på en kaffe. En kafé derimot, det har jeg vært på.

Skrevet

Å være på kaffe hos noen = å være på kaffebesøk

Personlig setter jeg alltid på vannet i vasken før jeg går på do hvis doen er nært der de andre oppholder seg, og/eller det er veldig lytt. :)

Gjest gjest Hilde
Skrevet

kan dere ikke hvise hensyn til folk som har skrive å lese vansker, er et mennske på den adre siden, med følser som deg å meg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere føler dere bra nå, der dere sitter og mobber et menneske som kanskje sliter med dysleksi? Utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg sånn! Jeg skjønte spørsmålet godt, og det er jeg sikker på at dere gjorde også.

Svar til ts: Jeg sliter også med å tisse når det er folk utenom nærmeste familie som kan høre, jeg pleier å putte litt papir i doen og sitte langt ute på kanten så det skal høres minst mulig, hehe.

Gjest Ingrid-84
Skrevet (endret)

Jeg pleier å hive dopapir nedi først :)

Endret av Strix
Gjest Emera
Skrevet

Jeg har prøvd å tisse lydløst, ja. Men det går sjelden bra... Nå har jeg lært meg å ikke bry meg så mye om det lenger.

Skrevet
Jeg pleier å hive dopapir nedi først :)

:Nikke:

Og så vasken på, med mindre det er en offentlig do med vaskene utenfor båsene, da blir det for rart.

Gjest Ingrid-84
Skrevet
:Nikke:

Og så vasken på, med mindre det er en offentlig do med vaskene utenfor båsene, da blir det for rart.

Det ville nok vært enda rarere enn å lage tisselyd ja! :skratte:

Skrevet

Jeg er ikke redd for at folk skal høre at jeg tisser, men andre lyder er fryktelig flaut. :sjenert:

Skrevet
Jeg er ikke redd for at folk skal høre at jeg tisser, men andre lyder er fryktelig flaut. :sjenert:

Samma her.

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har mer problemer med lyden av å åpne en tampong eller et bind :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt at det er kommet en sak som blokkerer ut dolyder ved å sende ut såkalt white noise i bestemte frekvenser.

Oppfinneren av det lydløse toalett? En kvinne...selvsagt! ;)

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg pleier nok å tisse ganske stille uansett, så jeg tenker ikke så mye over akkurat denne problemstillingen.

Endret av Strix
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

føler jeg ble mobet ut her, takk for dere to som støtta meg, er nok den første å siste gang jeg vil skrive noe her inne, det er trist da, siden jeg liker meg her inne, men finst jo andre nett plasser, håper bare dere som er voksee å mober skjønner hva dere gjør, mange har problemer med seg selv på grun av skrivevansker,

takk for meg

Gjest Emera
Skrevet
føler jeg ble mobet ut her, takk for dere to som støtta meg, er nok den første å siste gang jeg vil skrive noe her inne, det er trist da, siden jeg liker meg her inne, men finst jo andre nett plasser, håper bare dere som er voksee å mober skjønner hva dere gjør, mange har problemer med seg selv på grun av skrivevansker,

takk for meg

Veldig leit at du fikk en slik opplevelse første gang du skriver her. Men det har visst blitt en trend her nå i den siste tiden dette, og svare i tråder kun for å påpeke (og le av) skrivefeil. Jeg håper at den snart er over, og at du fortsetter å skrive her hvis du har lyst! Disse innleggene er jo moderert bort også nå, så det viser at slikt ikke aksepteres her. Bra!

:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja! Har det sånn jeg også! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...