Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Sukk, har en eldre tv (altså ikke plasma eller hva det nå heter) Men sånn stor tv som tar masse plass. Men har vært veldig fornøyd med den jeg, men nå fllimrer bildet så fælt på den. Har sjekket kablen (har kabel-tv), prøvd å ha den rett i tv, via DVD, PS osv ,men ingen forskjell. Er flimrete bilde når jeg ser på film og... Er det rett og slett ett tegn på at den synger på siste verset? Sukk
Kamikatze Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Sannsynligvis. Og en reparasjon vil bare utsette problemet, men kostnaden kan finansiere en god bit av din nye tv. De behøver ikke være alt for svindyre i dag. På tide å begynne å panikkspare, og lese tilbudslistene fra elbutikkene.
Gjest TS Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Nja... Skal bli samboer om få mnd og der er det stor flatskjerm både på soverommet og stua.... Jaja, spørs om den får duge så lenge... Er ikke noe for jenter å bruke penger på TV uanset... blæ
LukaFrost Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Er ikke noe for jenter å bruke penger på TV uanset... blæ Jeg antar at den der ikke var heeeelt seriøst ment?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå