latte Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Syns huske å ha lest her inne at noen har funnet mønster på brudepikekjoler på nettet...eller husker jeg feil? Har lett litt rundt, men fant det ikke i farten..kan noen hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Syns huske å ha lest her inne at noen har funnet mønster på brudepikekjoler på nettet...eller husker jeg feil? Har lett litt rundt, men fant det ikke i farten..kan noen hjelpe? Har du sjekket www.stoffogstil.no ?
latte Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 jepp..nettop men var ikke så mye mønster der som jeg kunne se
@laide^ Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Syns huske å ha lest her inne at noen har funnet mønster på brudepikekjoler på nettet...eller husker jeg feil? Har lett litt rundt, men fant det ikke i farten..kan noen hjelpe? Jeg kjøpte mønster til brudepikekjoler på ebay, kostet meg ca. 70 kr for en oppskrift inkludert frakt Selgeren jeg brukte: Brudepikekjoler
Sola^ Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Eg har brukt www.sewingpatterns.com Stort utvalg i alle slags mønster. Hugs å passe på tollgrensa (200kr) viss du ønsker å unngå moms.
Møffi Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg mener å ha sett det på stoff og stil butikken, men du var kanskje på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå