Retz Skrevet 5. juli 2003 #1 Skrevet 5. juli 2003 Er det noen her som ikke følger med på tv-serier? Ikke bare for øyeblikket, men aldri? Da mener jeg serier på flere enn to-tre episoder.
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #3 Skrevet 5. juli 2003 Mindre nå om sommeren - men avholds blir jeg aldri, tror jeg...
Molanya Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 Når jeg har hatt TV har jeg nok fulgt med på noen serier, men jeg har aldri (så vidt jeg kan huske) prioritert dette fremfor noe annet.
Gjest Vega Skrevet 5. juli 2003 #5 Skrevet 5. juli 2003 Jeg ser ikke på noen serier, aldri. Det har hendt jeg ser på x-files, men det er sjelden (er blitt kjedeligere og for mye konspirasjoner) og kun fordi gubben ser.
Retz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2003 Et liv?! Selvsagt ikke, lille stjernefisk. Det sku' tatt seg ut. :skræmt: Tv suger. Ikke akkurat i disse dager da, men vanligvis.
Retz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2003 Pøh! Du må ha latt deg påvirke av noen vantro. Sykling er selvsagt kongesport numero uno. Jepp. :konstaterer:
Gjest Vega Skrevet 5. juli 2003 #11 Skrevet 5. juli 2003 Må legge til at jeg heller ikke ser på slike reality-serier, regnes det som serie i det hele tatt? Ser nyheter, enkelte debatter, dokumentar og av og til en film.
Retz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2003 Du har røyka for mye! Jeg har det morsomt. :snurrer chillum: Vega: Jeg tenkte ikke på reality da jeg skrev innlegget, men joda, de kan godt regnes med. Jeg har forresten sett Robinson.
OppNed Skrevet 5. juli 2003 #13 Skrevet 5. juli 2003 Følger ALDRI :o med på TV-serier. Helt sant, ikke løgn, ikke bullshit!!! Har ikke sett TV på *tenke* - 13 dager nå. Umulig å følge med på serier med en så blåst og slapp holdning til TV. Går jeg glipp av noe kanskje? No'på gang? Så Centennial (var det ikke det den het? en gang i fjortis-alder. Og...mens gift så stod Akutten og gikk enkelte ganger. Maiken
OppNed Skrevet 5. juli 2003 #14 Skrevet 5. juli 2003 dvs...fjortisalder og fjortisalder...når gikk egentlig Centennial da?? (og hvordan skrives det???) Maiken
Retz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2003 Å, Maiken! Centennial er en av mine absolutte yndlingsserier! Med den gale franskmannen Pasquinel, skotten McKeag, Lame Beaver og Clay Basket, Levi, Lucinda og..og..og ja, han fæle Skimmerhorn og Poteet og..og..alle de andre! Jeg skrev til filmselskapet og spurte om de hadde noen planer om å utgi serien på dvd, men det hadde de ikke.
Klips Skrevet 6. juli 2003 #16 Skrevet 6. juli 2003 Serier gir livet xtra mening og en god grunn til å glede seg til høsten :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #17 Skrevet 6. juli 2003 Jeg må ha med meg i gode og onde dager, har følgt med den serien i over 4 år nå, og klarer ikke å løsrive meg. men dette er selvfølgelig når jeg er hjemme. Friends er også en serie jeg må ha med meg,ler så jeg griner
Tusseline Skrevet 6. juli 2003 #18 Skrevet 6. juli 2003 Er nå møkkalei alle drittprogrammer som går på TV om dagen, er derfor avholds for en periode hvertfall.
Gjest Cruella Skrevet 8. juli 2003 #19 Skrevet 8. juli 2003 Liker best komiserier, som ikke krever at man må følge med fra uke til uke. Ellers har jeg likt Kalde føtter og 24. Forøvrig var jeg totalt hektet på Twin Peaks den gangen den gikk for første gang. Det var den sommeren.. :o Liker bedre å se filmer, laster ned skruppelløst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå