Gå til innhold

Iittala Kivi lyslykter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har outleten på Norby flere av fargene til SEK 59,- for de små. De røde og de granateplefargede er imidlertid dyrere.

Skrevet

Husker du hvor mye de røde fargene ligger på sånn ca?

Skrevet
Husker du hvor mye de røde fargene ligger på sånn ca?

Rundt et par hundre svenske, tror jeg. Både de røde og de granateplefargede. Men nå er jo svenskekrona ganske lav.

Gjest Elastica
Skrevet
Rundt et par hundre svenske, tror jeg. Både de røde og de granateplefargede. Men nå er jo svenskekrona ganske lav.

Granateple - er det de oransje?

Skrevet
Granateple - er det de oransje?

Tja, mer rosaaktige.

Gjest Elastica
Skrevet

Da er det ikke de jeg har fått bilde av fra Ciara. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hva den gule koster?

De hadde ikke den fargen på den butikken jeg var innom i dag, og det hadde vært greit å vite om det er vits å sette i gang stor butikkrunde. (kjøper ikke gul hvis prisen er 399..)

Skrevet

Den gule er i hvert fall dyr, men det er ikke sikkert den koster 399. Men 249 i hvert fall, vil jeg tippe.

Skrevet

Takk :)

Må tenke litt på det da.. fikk i et innfall av vårfornemmelse lyst på noe gult..

Skrevet

Jeg er ikke glad i å pynte til påske, men disse gule lyslyktene er den perfekte raffinerte påskepynt.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har kjøpt fire små og en stor oransje lyslykter! :danser:

Fjellet i morgen!

Skrevet

Og fargen var som du så for deg? :)

Skrevet

Jeg har snoket i Elasticas handlepose, og ja, mye mer oransje når lyset skinte gjennom dem enn hva jeg hadde forestilt meg.

Gjest Elastica
Skrevet
Og fargen var som du så for deg? :)

Ja! Takk igjen for bildet, ellers hadde jeg kastet meg over de brune. Jeg er glad det ble oransje. :)

Skrevet (endret)
:) Endret av Asti
Skrevet

Jeg har kjøpt to av de grønne i påskegave til moren min. Jeg gleder meg til å overrekke dem i morgen! :)

Skrevet

Jeg har fullstendig dilla :rødme: på Kivi lyslykter og tror jeg har alle som er å få tak i nå, pluss et par av de som har gått ut av kolleksjonen. Tror jeg har 26-27 stk jeg... Det er SUPER-lekre og jeg går ikke lei av dem.

Jeg har hørt at prisforskjellen mellom de ulike fargene skyldes delvis at de bruker gull for framstilling av noen av fargene og at brenneprosessen gjør at det blir mer svinn på de mørke fargene.

Skrevet
Jeg har fullstendig dilla :rødme: på Kivi lyslykter og tror jeg har alle som er å få tak i nå, pluss et par av de som har gått ut av kolleksjonen. Tror jeg har 26-27 stk jeg... Det er SUPER-lekre og jeg går ikke lei av dem.

Wow, det må jeg si! :) Og hvilken er favoritten?

Skrevet

Favoritten varierer med årstiden egentlig. Grønn, rød og frostet hvit til jul. Lilla i advent osv.

Akkurat nå har jeg tre forskjellige blåfarger; sea blue, water blue og turkis på stuebordet. Resten står i vinduskarmen. Fargene kommer så fint fram når sola skinner på dem.. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...