Gå til innhold

Iittala Kivi lyslykter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint!

Det høres ut som en super vinduskarm :)

Jeg liker de frostede godt, men skulle egentlig ønske frostede fantes i andre farger også.

Siden jeg nå har Kivier nok hjemme, skal jeg ta med noen opp på hytta. Der skal det være blanke og sand :)

Skrevet
Jeg liker de frostede godt, men skulle egentlig ønske frostede fantes i andre farger også.

Finnes det flere enn den hvite frostede å få tak i nå for tiden? Har jeg gått glipp av noe? :omg: I såfall bærer det i vei til butikken i morgen den dag! Hehe.

Skrevet

Nei, de gjør ikke det. Jeg skulle bare ønske det :)

Skrevet

Ok. Det var egentlig bra, for jeg synes jeg har mange nok nå. De har liksom blitt en besettelse for meg disse lyslyktene, -jeg bare MÅ komplettere samlingen dersom det kommer nye i butikken.

Hmmm. Hva skal jeg samle på nå da? Jeg har noen Mari-skåler etterhvert også. Har tenkt på å begynne å spare på dem også... :roll:

Skrevet

Du har kjøpt vårens nye i eplegrønt og lilla, da?

Men hvilke farger har du som ikke finnes lenger?

Jeg skulle også ønske det fantes flere fargevarianter i de store størrelsene...

Skrevet

HVA? Vårens nye farger? Eplegrønn og lilla? Nei, det har jeg ikke. Jeg har sett dem i de store lyslyktene, men ikke i de små... Jeg samler på de små. Vet du hva lillafargen heter forresten? Jeg har lilla og lys lilla fra før. Lime, mosegrønn, grønn og oliven har jeg også. Det er vel ikke noen av dem du mener? Hvis ikke MÅ jeg på butikken i morra!! Åh, kjenner jeg får litt hjertebank her nå. :hakeslepp::fnise:

Har to koboltblå og en skyblue (tror jeg) som ikke er å få tak i lenger. Tror jeg har en rosalilla variant også, men er ikke sikker på hva fargen heter.

Skrevet

Owæh! Synd butikken er stengt i dag. MEN i morra....

Takk for opplysningen da!! :helen:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har (hittil) bare de blanke. Men jeg synes dette var lekkert, og kunne tenkt meg flere farger.

Lys rosa kanskje. :)

Skrevet

Så fint! :) Det hadde absolutt gjort seg med en hel rad, eller en lang vinduskarm.

Skrevet

Nå skal hagebordet fylles med kivi. 2 stk av fargene mosegrønn, rose-oliven og frostet hvit står på handlelisten. Det burde sørge for en lun og hyggelig stemning utendørs i sommer :)

Skrevet

Noen her har kjøpt disse lyktene på Harrytur til Nordbysenteret. Hvilke butikk på Nordbysenteret er det som selger dem?

Skrevet

Iitala outlet Nordby ligger i den eldste delen av senteret, mellom godtebutikken og elektronikkbutikken.

Skrevet
Iitala outlet Nordby ligger i den eldste delen av senteret, mellom godtebutikken og elektronikkbutikken.

er det mye billigere der?

Skrevet

Sist jeg var der, for rundt en måned siden, kostet flere av de de rimeligste fargene 59 SEK, da var det annensortering, men jeg så ingen forskjell mellom dem og førstesortering.

Skrevet

Hva er prisen i vanlig butikk? (fra-til)

Skrevet

Kr 99 - 399. :)

Noen som vet hvilken butikk i Bergen (evt. på kjøpesentrene rundt Bergen) som har godt fargeutvalg? Her jeg bor finner jeg bare et begrenset utvalg, så jeg tenkte å ta meg en bytur :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kr 99 - 399. :)

Noen som vet hvilken butikk i Bergen (evt. på kjøpesentrene rundt Bergen) som har godt fargeutvalg? Her jeg bor finner jeg bare et begrenset utvalg, så jeg tenkte å ta meg en bytur :)

De har en del farger hos Ting på bryggen. Men de har absolutt ikke styring på prisingen sin, så dobbeltsjekk at prisen på lykten faktisk er riktig.

Skrevet

Hvorfor har disse blitt så populære egentlig? De er jo fine, men nokså enkle. En pluss med tanke på farge- og variasjonsmulighetene. Men er det 249,- per stykk? Er ikke det litt dyrt for så små telysestaker?

Jeg vet hvordan det er å samle på noe (gjerne noe som også er litt kostbart), selv samler jeg på Eva Solo. Så ikke slakt meg her da :fnise: Jeg vil bare høre entusiasmen deres :biggrin:

Skrevet

Tusen takk for svar Eilan. Det blir nok noen lykter på meg neste gang jeg drar til Nordby. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...