Ciara Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Min favoritt hittil er Sweet Pink. (Vet forresten noen om den også finnes i stor variant?)
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du er tankeleser! Jeg har surfet på nettet i dag for å se på de ulike fargene. Jeg har så lyst på oransje lykter på hytta, og sendte mannen ut for å kjøpe. Han kom forvirret tilbake uten en eneste lykt, siden han påstod at den som het oransje ikke så oransje ut, og at den som het brun så mer oransje ut. Noen som vet mer om fargene? Her er oversikt over hele kolleksjonen. Hjemme har jeg ulike størrelser av denne i Blueberry.
Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg mener å huske at mannen din har rett. Men hva med noen nydelige i grå eller sand på hytta?
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg mener å huske at mannen din har rett. Men hva med noen nydelige i grå eller sand på hytta? [nerdealarm] Jeg har allerede en del av de blå der oppe, og de passer forsåvidt godt til de grå vinduskarmene. Men jeg har to puter fra Missoni med et flott mønster hvor oransjefargen går igjen. I tillegg har jeg et gammelt Egersund Fajanse-servise i knalloransje. Derfor hadde jeg lyst til å ha noen få ting som tok opp oransjefargen. I tillegg har jeg veldig duse farger hjemme, så tanken var at jeg skulle være litt vill og gal på hytta. Og altså skeie ut med fargede lyslykter, liksom. [/nerdealarm] For meg ser det ut som fargen Brown er den mest orasjeaktige. Er det noen som har den? Endret 2. mars 2009 av Elastica
Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Skjønner. Jeg er forresten imponert over at mannen din kan sendes ut på lyslykt-oppdrag. Han kunne lært min mann noe
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Skjønner. Jeg er forresten imponert over at mannen din kan sendes ut på lyslykt-oppdrag. Han kunne lært min mann noe Og det var etter at han hadde vært på handlerunde på Ikea og Idsøe. Men jeg må legge til at han ikke liker det spesielt godt. Faktisk så lite at han rømte fra butikken før de hadde sjekket beholdningen av oransje lykter.
Infinity Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har i blank og i lys blå. Jeg skulle gjerne hatt noen røde, men de er det jo blodpris på.... Det er jo viktig å merke seg at hver farge har sin egen pris.
Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2009 Her er oversikt over hele kolleksjonen. Hvis dette er alle, så finnes ikke Sweet Pink i stor variant
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 399,- for brune! Litt vel dyrt å kjøpe seks stykker, som jeg hadde tenkt.
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Hvor finner dere prisene? Jeg ringte til en butikk i nærheten. 249,- pr. stk. for oransje, som måtte bestilles og forhåndsbetales, og altså 399,- for brune og røde.
Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det er vanskelig med disse prisene. Ikke bare er det forskjellig fra farge til farge, det er også forskjell i pris fra butikk til butikk. Håpløst.
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Med de prisene tror jeg faktisk jeg beholder mine blå, jeg skulle hatt to store og seks små.
ashera Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har noen i petroleumsfarge som de hadde i limited edition for et par år siden. Fikk dem rimelig også. Harrytur! Samt noen i en lysere turkis - som heller ikke vises på siden som ble linket til. Så det er ikke umulig at oransje finnes, eller kommer. Skal sjekke neste gang jeg er i Harryland, Elastica.
Ciara Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2009 Er de mye billigere i harryland, Eilan?
ashera Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er de mye billigere i harryland, Eilan? Ja. Tror jeg betalte 249,- svenske for mine store (da var det spesialfarge, så de var dyrere enn de andre fargene), og godt under hundringsen for de små. Bruker å handle på outlet-stedet på Nordby, der de har Höganäs, Iittala og Bodum. Endret 2. mars 2009 av eilan
cilipili Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Utrolig vnskelig å velge en favoritt. Alle er fine Men kunne veldig gjerne tenkt meg en del i gul til stua, noen i sweet pink i tilfelle jeg vil bytte og noen blå til badet.
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2009 #20 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har to av hver i Clear, Matt frosted, Purple og Grey. Ønsker meg Sand! (Har ikke alle framme samtidig da, varierer litt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå