flickan Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vi fikk et par kaffefrus av denne typen av ei venninne til jul. Synes de var så fine at jeg vil ha flere av samme sorten. Dessuten var de superkjekke fordi de kan stables, og tar dermed mindre plass i det bittelille kjøkkenet vårt. Nå har vi ganske få kaffekrus fordi vi har så liten plass, og det vi har er arvet, altså både hummer og kanari finnes der. Hvor mange kaffekrus til hverdagsbruk har dere? Edit: For de som lurer på hva slags kopper det var, er det Rörstrands Filippa K krus. Endret 2. mars 2009 av flickan
Gjest Miley Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Vi har flere forskjellige hverdagsett, men til hvert sett har vi seks krus/kopper.
Hårek Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Fem krus som brukes til kaffe. Har vi flere gjester bruker vi kopp+fat. Dine var skikkelig fine, vet du prisen pr stk?
flickan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Fem krus som brukes til kaffe. Har vi flere gjester bruker vi kopp+fat. Dine var skikkelig fine, vet du prisen pr stk? De selges to og to sammen i sett. Ifølge venninnen min koster de ca 250 for et sett.
flickan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Okei, takk for svar. Vi har ikke plass til fin-servise her, så dette blir for såvidt fin-kopper så lenge vi bor her vi bor. (finservicet er lagret hos svigers). Tenker jeg satser på rundt 8-10 kopper, så har vi litt å gå på om noen er i oppvaskmaskinen også. De tar jo nesten ikke plass, får stablet 3 i høyden i skapet mitt.
Hårek Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 De var lekre, jeg kunne gjerne tenke meg 8-10 slike til bruk sammen med enkle asjetter når vi har gjester. Jeg foretrekker å drikke kaffe av krus, syntes vanlige kaffekopper for små=kaffen blir for fort kald, jeg liker å ha den i koppen en stund. *litt sær*
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg liker krus fremfor kaffekopper, og ville hatt kun hatt krus dersom jeg skulle begynt å samle i dag. Minst tolv, med andre ord.
Ciara Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Vi har åtte. Passer godt til to uten besøk, men det blir nok flere etter hvert. Vi har disse. Fillippa K-krusene er forresten kjempefine.
Gjest Elastica Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Vi har åtte. Passer godt til to uten besøk, men det blir nok flere etter hvert. Vi har disse. Fillippa K-krusene er forresten kjempefine. Du liker skog, du, Ciara!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå