Gjest lei meg Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Prøvde å søke opp noe på dette emnet, men fant ikke svar på det jeg leita etter.. Det hele startet med at jeg dro til noen venninner i helgen, og samboeren min var hjemme. Da jeg kom tilbake fortalte han meg at han hadde klinet litt med en annen jente på fest, men at han trakk seg unna. Han gråt og var helt fortvilet av dårlig samvittighet. Jeg ble selvsagt fly forbanna og kjempelei meg!! Vi har vært sammen i 4 år nå, og aldri har han gjort noe sånn før. Han var kjempelei seg og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Sier han elsker meg, vil aldri at jeg skal forlate han osv.. Men han gikk for langt. Ikke så langt til at jeg vil kalle det utro? Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Vil jo ikke forlate han, men klarer ikke være intim med han akkurat nå. Føler at det har skjedd et tillitsbrudd! Jeg skal inrømme at jeg har flørtet med andre menn på fest jeg også, men aldri gått så langt(?)at det har kommet over til kyssing. Noen som har noen råd om hva jeg skal si til han eller burde gjøre?
#Angel# Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Eg har desverre ikkje noke godt svar til deg, anna enn at du må gjere det som er rett for deg. Ellers vil eg bare gi deg ein Håper at alt ordner seg for deg.
Drua Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Du har ihvertfall en ærlig kjæreste, som tydelig angrer på det han har gjort. Ja, klart det har skjedd et tillitsbrudd, men han har ihvertfall fortalt deg hva som har skjedd og viser jo at han egentlig er til å stole på- men han gikk over streken og gjorde en tabbe nå. Husk at det kunne vært mye verre- han kunne ha gjort mer, og han kunne ha latt være å si noe. Så er det opp til deg da, om du skal la denne episoden ødelegge for forholdet deres eller om du skal skrive den av på tabbekvoten, legge den bak deg og gå videre med han eller uten. Det er et valg du må ta, rett og slett.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg skjønner at du ikke orker å være intim med ham nå. Men jeg har sett mange par komme seg gjennom dette og verre ting. de må bare ta tiden til hjelp. du kan jo forklare ham at du trenger tid til å legge det bak deg. For hvis dere har det fint ellers, ville jeg ikke forlatt ham for en tabbe. Men ta den tiden du trenger. Det høres ut som en mann som elsker deg, og er lei seg for at det har skjedd en feil. Men jeg forstår at det er vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå