Gjest gjest nope Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 skal ikke NAV gi beskjed når bidraget blir endret? Har får fått 2970,men idag er utbetaling 2.574,98 (ja rar sum) Har ikke noe endringer i inntekten min.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 skal ikke NAV gi beskjed når bidraget blir endret? Har får fått 2970,men idag er utbetaling 2.574,98 (ja rar sum) Har ikke noe endringer i inntekten min. de har ikke endret bidraget. sannsynligvis har du fått noen hundrelapper tidligere denne måneden, sjekk kontoen din.
Gjest ts nope Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 eneste jeg har fått fra NAV innkrevning er fra februar,da jeg fikk 2790,- ene dagen og 180,- andre dagen. ser på nav sine sider at de regulerer bidraget i juli.... skjønner ikke noe jeg
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 eneste jeg har fått fra NAV innkrevning er fra februar,da jeg fikk 2790,- ene dagen og 180,- andre dagen. ser på nav sine sider at de regulerer bidraget i juli.... skjønner ikke noe jeg det kan være at bidragspliktig ikke har betalt inn mer enn den summen nav innkreving viderebragte. Du kan finne ut dette nærmere ved å ringe dem i morgen men du kan være helt sikker på at de ikke har endret bidraget uten videre, det vilel gått gjennom ditt lokale navkontor og du ville fått beskjed (dersom det var søkt endring). Og det er riktgi som du sier, bidraget reguleres i juni/juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå