Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

eg synes også det er litt flaut=/ Redd andre skal høre lyder (prompe lyder=P)

hehe... Legger alltid ned papir i vannet i doen, sånn så bæsjen ikke lager lyd, men lander lydløst og uten plask=P dessuten blir det ikke bæsj på kantene i doen=P

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er jo helt håpløs.......klarer knapt gå på do når jeg er hos kjæresten. Det er virkelig ikke bare-bare, da vi har avstandsforhold, og jeg er der i flere dager i strekk :sjenert:

Skrevet
Legger alltid ned papir i vannet i doen, sånn så bæsjen ikke lager lyd, men lander lydløst og uten plask=P dessuten blir det ikke bæsj på kantene i doen=P

det gjør jeg og :jepp:

Jeg er jo helt håpløs.......klarer knapt gå på do når jeg er hos kjæresten. Det er virkelig ikke bare-bare, da vi har avstandsforhold, og jeg er der i flere dager i strekk :sjenert:

Jeg og har ett avstandsforhold, og i begynnelsen klarte ikke jeg heller det. Men nå har vi blitt såppas komfertabel med hverandre at jeg bæsjer når jeg må bæsje :jepp:

men jeg passer alltid på at det ikke er spor eller lukt etter meg ! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør dere hvis dere går inn på do og det stinker fra forrige besøkende, eller det er fullt av skit i skåla fra før? Da syns jeg det er ordentlig flaut å gå ut og møte noen på vei inn, for da tror de det er meg som har gjort det.. Men har liksom ikke så lyst til å tørke bort driten til noen andre med dokosten heller..

Skrevet

Å.... husker hvordan det der var.

Måtte gå på do på kjøpesenter istedet....

Gjest Purple Haze
Skrevet
Å.... husker hvordan det der var.

Måtte gå på do på kjøpesenter istedet....

Hehe, det klarer jeg jo heller ikke....

Mye rart man skal ha problemer med :fnise:

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

haha... i begynnelsen på det forholdet jeg er i når (vært sammen snart 3 år, så er en stund siden=P) så gikk jeg på kjøpesenteret på do=P hehe... Men etterhvert ble begge to konfertable med hverandre og begge går på do hjemme nå. Vi bor sammen, så ville vært litt rart å dra på kjøpesenter å bæsja nå=P Vi tilogmed promper når vi må=P haha... veeeldig konfertable med hverandre kan man si=P

Skrevet
Hva gjør dere hvis dere går inn på do og det stinker fra forrige besøkende, eller det er fullt av skit i skåla fra før? Da syns jeg det er ordentlig flaut å gå ut og møte noen på vei inn, for da tror de det er meg som har gjort det.. Men har liksom ikke så lyst til å tørke bort driten til noen andre med dokosten heller..

Jeg rygger rett ut igjen med en gang mens jeg mumler noe, og finner meg en annen do eller venter på en ledig. Det er utrolig ekkelt ..

Huff, ikke særlig gøy å bo sammen med andre i flere dager.. Løsningen er å gjøre det rett før en dusj, det er ganske diskré.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg synes det stort sett går bra. Like at det er en ekstra dør mellom sånn at men ikke føler at man er så tett på de andre i huset.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er flaut å bæsje. Jeg prøver vel å unngå en skikkelig "stinker" når det er snakk om helt ferske forhold, men å gå på kjøpesenteret fordi det er flaut å bæsje hos kjæresten??? Alle driter, og om noen synes det er rart/ekkelt/flaut vil jeg si det er de som har problemer og ikke jeg.

Skrevet
Jeg rygger rett ut igjen med en gang mens jeg mumler noe, og finner meg en annen do eller venter på en ledig. Det er utrolig ekkelt ..

Huff, ikke særlig gøy å bo sammen med andre i flere dager.. Løsningen er å gjøre det rett før en dusj, det er ganske diskré.

hehe, jeg legger planer alltid slik at jeg dusjer etter å ha vært på do.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å ha et så anstrengt forhold til dette. Er det noe i oppveksten? Jeg driter når jeg må og bryr meg ikke en døyt om hvor det måtte være ;)

Gjest Gjest_Ellie_*
Skrevet

Tenk deg at du er i familemiddag til typen.. med hele familien tilstede en søndag.. og du må så fryktelig på do..

Det er ikke bare-bare å gå på eneste doen i huset, og la det stå til da altså...:P

Har holdt meg mang en gang ja, synes det er skikkelig flaut, selv om jeg vet at alle gjør det :P

Mens andre venninner av meg lar det stå til, hvor som helst og når som helst :P utrolig forskjell på folk der altså... :P

Skrevet

Jeg blir nesten litt imponert over dere som klarer å planlegge dobesøkene deres sånn at det klaffer med familiebesøk, kjærestetid, dusjing etc.

Må man, så må man... Og det er ikke direkte bra for en å holde seg for lenge heller.

En venninne gjorde det i en periode av den grunn som mange i tråden skisserer, hun syns det var flaut. Dette ga henne store problemer med tarmene, konstant obstipert og det tok en god stund før legene klarte å banke det inn i hodet på henne at hun ikke kunne fortsette sånn.

Når hun da endelig klarte å slappe av så gikk hun på do når som helst, hvor som helst og hadde aldri vært så frisk i hele sitt liv.

Gjest Gjest
Skrevet

Det virker som om veldig mange her har tvangstanker i forhold til å gå på do.

Hva med å søke hjelp?

Trist å måtte gå på kjøpesenteret for å drite fordi at typen kan høre dere.

Stakkars mennesker.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg legger alltid papir i do, oppover i skåla, og setter meg helst litt fram på setet, sånn at bæsjen helt sikkert treffer papiret og ikke plopper i do. Hvis jeg bæsjer på do vet jeg aldri sikkert om det lukter eller ikke etterpå, da lukker jeg døren til den båsen jeg har vært inne på og setter en annen dør litt opp, neste person går i 10 av 10 tilfeller inn på båsen med åpen dør... :-) I begynnelsen av forholdet slet vi begge litt med at vi ikke turde å gå ordentlig på do hos hverandre, men det har gått over etterhvert. Må jeg på do, så må jeg på do, hvis jeg holder meg får jeg vondt i magen. :-P

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg legger alltid papir i do, oppover i skåla, og setter meg helst litt fram på setet, sånn at bæsjen helt sikkert treffer papiret og ikke plopper i do. Hvis jeg bæsjer på do vet jeg aldri sikkert om det lukter eller ikke etterpå, da lukker jeg døren til den båsen jeg har vært inne på og setter en annen dør litt opp, neste person går i 10 av 10 tilfeller inn på båsen med åpen dør... :-) I begynnelsen av forholdet slet vi begge litt med at vi ikke turde å gå ordentlig på do hos hverandre, men det har gått over etterhvert. Må jeg på do, så må jeg på do, hvis jeg holder meg får jeg vondt i magen. :-P

Blir du værende inne på doen slik at du forsikrer deg om at ingen går inn i dritlukta etter deg da? Hvorfor er det viktig for deg (og flere)?

Det er folk som ikke kjenner deg og ikke legger merke til deg.

Skrevet

Det er visst flau å bæsje, gitt. Jeg skjønner faktisk ikke helt dette, alle må jo, enten de vil eller ikke. Det er en like natrulig funskjon som å puste og tisse.OG det å ha et velfungerende avføringsmønster har utrolig mye å si for hverdagen. Det er vondt å være forstoppet, og det er utrolig hemmende å ha f.eks diare. Det å gå når man må brde jo være like enkelt som å tisse når man må det?

Gjest svanungen
Skrevet

Ser at tydeligvis mange har problemer/utfordringer knyttet til dette... Men som andre påpeker, det er jo helt naturlig? Må man så må man... Jeg klarer i alle fall ikke å knipe igjen særlig lenge, og ikke er det behagelig heller! Og kan jo føre til medisinske plager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...