Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg MÅ begynne å trene, har lyst til å svømme og ble også anbefalt det av lege. Men svømmebassenget i kommunen jeg bor i er bare oppe for "vanlige folk" et par timer i uka - ingen krisemidler til oss, ser det ut som Derfor lurer jeg på hvilke andre muligheter jeg har; helst på sørsida av byen. Er interessert i priser, kvalitet på bassenget og tildels åpningstider
Gjest Gjest_mann Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Prøv 3t rosten. 25m svømmebasseng og vanlig treningstudio til ca 500kr pr mnd.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Takk for tips Jeg kjenner en som har brukt det treningssenteret, som er fornøyd. Jeg er kanskje litt skeptisk til å betale månedlig medlemsavgift, men det er vel det som skal til for at man skal få dratt jevnlig. Kan jeg bruke bassenget fritt så lenge jeg har betalt månedsavgift?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Men jeg skjønner ikke helt det med prisene: http://3t.no/ . Det står at pris for månedsmedlemsskap er 1290 kr :klø: Det høres uhorvelig dyrt ut i forhold til treningsmengden jeg ser for meg de nærmeste månedene... Ett års medlemsskap er ikke helt aktuelt fordi jeg tror jeg kommer til å flytte, og ikke minst være endel borte fra Trøndelag, i løpet av året.
hjema Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 3T rosten, Husebybadet (er vel ganske billig) også har vi jo Pirbadet på nordsiden da...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Trodde Husebybadet skulle stenges, men det ble kanskje ikke noe av? *ikke helt oppdatert*
Fantomina Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå