Gå til innhold

Sex med en fantastisk gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

For en tid tilbake hadde jeg sex med en nydelig gutt etter en fuktig kveld på byen. Problemet er bare at jeg var veldig full og husker nesten ingen ting av dette, men har noen små glimt som jeg husker som utrolig bra. Jeg har ikke fått snakket så mye med han i ettertid siden jeg bor i oslo og han i en annen by, men jeg får ofte litt ekle kommentarer fra felles venner og er redd for at han opplevde det hele som helt forferdelig og har spredd det rundt til kompisene sine.

Saken bli heller ikke enklere av at jeg faktisk har følelser for denne gutten, men er redd for å ta kontakt på grunn av den litt pinlige situasjonen.

Jeg er så redd for at jeg har dummet meg skikkelig ut og har gitt han et skikkelig dårlig inntrykk av meg, når jeg faktisk har veldig lyst til å bli bedre kjent med han..

Noen som har tips til en nervøs og flau jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva går kommentarene ut på? Hva tror du du har gjort som er så dumt?

Situasjonen kan vel ikke bli noe verre av at du snakker med han. Mange har vel dessverre blitt såpass fulle at de har gjort noe dumt en eller annen gang, så det burde de fleste ha forståelse for.

Gjest Rayden
Skrevet

One night stands er ofte det det er, ONE night stands =)

Skrevet

Drit i om det var bra eller ikke. Spør heller hva han har sagt til andre (siden de kommer med ekle kommentarer). Det er dårlig gjort å spre løgner (eller sannheter for den saks skyld) etter en ONS. Hvis han ikke klarer å holde detaljer for seg selv, så er det han som har dummet seg ut, ikke du!

Gjest Gjest
Skrevet

Ennå en god grunn til ikke å ha ons, som regel sprer de rykter eller skryter til kamaratene sine.. slemme er mange av dem, nei vet du hva takke meg til sølibat før jeg finner en normal en.

Skrevet

Det er ikke det at kommentarene i seg selv er så ille, men de ler og blunker til hverandre og viser ganske tydelig at de vet noe om dette som de skjuler for meg! forstår ikke at jeg kunne være så dom:( Klarer ikke å få dette ut av hodet:S

Skrevet

Hvis det dreier seg om venner av deg kan du vel snakke med en av dem på tomannshånd og finne ut av hva de så eller har hørt? Det behøver ikke å være så ille som du tror. Dersom de var der denne kvelden kan det jo bare være at du viste litt vel tydelig at du liker denne gutten. Hvis gutten har spredd noen dårlige kommentarer om deg til venner så er han vel ikke så fantastisk uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Han bor i Oslo og du i en annen by... Dette gjør alt så mye mer vanskelig siden det tydelig var en ONS.

Jeg ville ikke trodd at han hadde spredt noen løgner eller fortalt kompisene at noe ikke var bra, det å blunke og småmobbe er vel heeeelt normalt når noen får høre at to de kjenner har ligget sammen i fylla! :)

Ville ikke bekymret meg for det. Hvis du virkelig er seriøs med at du vil møte fyren igjen, får du heller sørge for å bli invitert på ny fest med ham en gang snart :)

Han blir sikkert "mobbet" like mye som deg :)

Skrevet

Takk for det, gjest:) nå ble jeg litt roligere. Vil virkelig møta han igjenn, så får håpe jeg får anledning til det om ikke så lenge:) Han er bare en så utrolig herlig gutt... vil så gjerne at han ikke skal ha negative tanker om meg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...