Gjest TS Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Det har nettopp blitt slutt mellom meg og kjæresten og i går var jeg hos han for å hente noen av tingene mine. Vi er fortsatt veldig glad i hverandre, det er ikke noe dramatikk rundt bruddet og vi ser begge to muligheten for at de kan bli oss to igjenn en gang. Men i går når jeg var hos han hadde vi sex... Det føltes veldig riktig der å da, men nå i ettertid er jeg så forferdelig usikker og redd for hva det vil bety... Jeg vet med meg selv at jeg hadd kommet til å gjort det igjenn hvis sjansen var der og det skremmer meg. Noen som har erfaringer med sex etter at forholdet er over? Har dette gjort ting enklere eller vanskeligere for dere?
Gjest dylan thomas Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ser for meg det kan skape uante problemer dersom en er godt fornøyd med kun det, og den andre tror det vil følge med mere. Dersom begge er på det rene med det...vel, far be it from me å fortelle voksne folk hva de bør gjøre. Edit: deT. Godt fornøyd med deT, skulle det være... Endret 2. mars 2009 av dylan thomas
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Hvis dere ønsker et definitivt brudd, så er det nok best å ikke ha sex med det første! Men siden dere har sex, og ser for dere at det blir dere igjen, så virker ikke dette som et definitivt brudd akkurat? Vet det er utrolig vanskelig, men jeg synes det er beste er å rive av plasteret fort. Ingen sex, helst ikke noe kontakt engang på en stund. Det er kjempetungt i begynnelsen, det kan virke lettere å dra det ut i evigheter - men det er jo ikke akkurat den kjappeste måten å ende et forhold på, og gjerne heller ikke den minst smertefulle. Det har jeg erfart da jeg ble dumpa engang, jeg gikk inn for å ha et pulevennforhold og klamret meg til håpet om at han ville ha meg tilbake en dag. Pulevennforholdet endte plutselig og brutalt da han fikk seg ny kjæreste, og jeg ble knust nok en gang. Du må være obs på at sex med han kan føre til at de varme følelsene dine består, men samtidig har dere ikke forpliktelser for hverandre lengre - hvis han er over deg så er det mulig han vil ha sex med andre. Klarer du å takle det? Ellers så har jeg hatt mye uproblematisk sex med ekser, men da lenge etter hvert eneste fnugg av romantiske følelser har forsvunnet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Det har nettopp blitt slutt mellom meg og kjæresten og i går var jeg hos han for å hente noen av tingene mine. Vi er fortsatt veldig glad i hverandre, det er ikke noe dramatikk rundt bruddet og vi ser begge to muligheten for at de kan bli oss to igjenn en gang. Men i går når jeg var hos han hadde vi sex... Det føltes veldig riktig der å da, men nå i ettertid er jeg så forferdelig usikker og redd for hva det vil bety... Jeg vet med meg selv at jeg hadd kommet til å gjort det igjenn hvis sjansen var der og det skremmer meg. Noen som har erfaringer med sex etter at forholdet er over? Har dette gjort ting enklere eller vanskeligere for dere? Sikkert en vanlig ting. Selv har jeg unngått det med vilje, selv om jeg har villet. Spørsmålet er; hvorfor ble det slutt, siden du sier det er en mulighet at det blir dere to igjen? Kanskje dere bare bør ha en pause? For å føle på hva fraværet av hverandre innebærer. Men da bør man nok ikke ha sex....
Amalie_85 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 kom til å tenke på den her sangen jeg max Men jeg hadde aldri sett musikkvideoen før nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå