Gjest KateW Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg ville bare orientere deg om at du er supersøt, jeg vet at du savner å få en sånn trivelig personlig hilsen en gang i blant, så det hadde jeg lyst til å gjøre noe med. Og selvsagt: "KATEWer BEST, ingen protest!"
Apollon Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Næmmen WOW! En helt egen tråd! *rørt* Men helt seriøst synes jeg dine innlegg er noe av det beste/morsomste på hele KG! Fortsett slik
Kamikatze Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Det motsatte av PMS? Stilig! Jaja, får vel ta'n helt ut da: Tenk atte en sånn vidunderlig kvinne driver og romesterer her inne lyser opp KG, så det skikkelig varmer og poster om alt fra romanse til tarmer Hun den besteste, vår vakreste rose i følge seg selv; og vil ha sekk og pose og det meste av det som grenser der til Men verst av alt, hun feiker snill For alle menn vet at kvinner er onde Rødtopp, brunette - mørke og blonde Men det hører hjemme i en annen tråd for her skal det bare skrytes nå. KateW er unik, en rå diamant hun er ikke desp, bare vakant og kaster seg foran hvert mannebein mens hu ivrig strekker opp en misteltein Og står der med trutmunn - forventningsfull Ja, vår søte KateW er god som gull Men nok skryt for nå, for jeg må nok fly og vil ikke ha ho, med nesa i sky Men en ting til, før jeg stikker avgårde til henne som lar oss alle bedåre: Du er våre hjerters æresmedlem så pass deg, ellers får du en klem!
Bellatrix Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Det motsatte av PMS? Stilig! Jaja, får vel ta'n helt ut da: Tenk atte en sånn vidunderlig kvinne driver og romesterer her inne lyser opp KG, så det skikkelig varmer og poster om alt fra romanse til tarmer Hun den besteste, vår vakreste rose i følge seg selv; og vil ha sekk og pose og det meste av det som grenser der til Men verst av alt, hun feiker snill For alle menn vet at kvinner er onde Rødtopp, brunette - mørke og blonde Men det hører hjemme i en annen tråd for her skal det bare skrytes nå. KateW er unik, en rå diamant hun er ikke desp, bare vakant og kaster seg foran hvert mannebein mens hu ivrig strekker opp en misteltein Og står der med trutmunn - forventningsfull Ja, vår søte KateW er god som gull Men nok skryt for nå, for jeg må nok fly og vil ikke ha ho, med nesa i sky Men en ting til, før jeg stikker avgårde til henne som lar oss alle bedåre: Du er våre hjerters æresmedlem så pass deg, ellers får du en klem! Flott at du er her, Kate!
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Men helt seriøst synes jeg dine innlegg er noe av det beste/morsomste på hele KG! Fortsett slik Næmmen Appis, da! Takk. Det var veldig gildt sagt. Synd du er opptatt
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Næmmen Kattefaen, da! Også med ROSA bokstaver, nå ble jeg jaggu helt rørt, jeg. Virkelig... Og litt flau....
Kamikatze Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Såklart rosa bokstaver. Bare det beste er godt nok, for vårt markedsføringsvidunder.
LilleBille Skrevet 4. mars 2009 #12 Skrevet 4. mars 2009 Snakk om virkelig få full uttelling på egen tråd. Meget imponert over katta..
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Det blei lidd møe fårr mæ, dette herane! Men ikkje stopp!
Gjest KateW Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 Ja, for meg så er et utropstegn i parantes nettopp det... Selvsagt!
Kamikatze Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Er dette vår første krangel? Guu, kor romantisk!
Gjest KateW Skrevet 6. mars 2009 #19 Skrevet 6. mars 2009 Jeg krangler ikke, jeg bare presiserer fakta! *tørt*
Kamikatze Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 OK, da. Skal prøve å få visket ut den røde ringen i kalenderen :gjeiper:
Anbefalte innlegg