Gå til innhold

Extension med keratinfester

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tussa_*
Skrevet

Hei!

Jeg har bestemt meg for å ta extension med keratinfester, er det noen som kan anbefale meg et bra/ billig sted i Oslo å gjøre dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Hei!

Jeg har bestemt meg for å ta extension med keratinfester, er det noen som kan anbefale meg et bra/ billig sted i Oslo å gjøre dette??

jeg gjore det på Adam&eva, veldig flinke til det. tror vis du velger å gjøre det billig, så får du det du betalte for.. alså tror det er bedre å gå på adam og eva, betale 5-6 tusen til extension som varer i 6 mnd og ser ser HELT naturlig ut, enn å betale 1-2 tusen for sånne dårøig slitte extensions.

Skrevet
Hei!

Hei, extension med keratinfester er veldig pent, men også en del jobb med at det ikke kaker seg i festene. Synes du også skulle vurdere maron.no. Jeg vet det holder seg pent - lenge.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal jeg være ærlig å si deg min anbefaling?

IKKE gjør det, jeg har vært borti extention 3-4 ganger, har asiatisk fyldig hår i utgangspunktet, men siden ja hadde klipt mg kort og fant ut at det ikke kledde meg, da valgte jeg å sette på extention og det var KUN for å få lengre hår.

Men vet du hva som skjedde med håret mitt da j tokk av extention for 3 gang tror j i løpet av 2 år? Om du tror meg eller ikke, det er opp til deg, men jeg mistet over 60% av håret mitt. Du limer ca halvparten av håret ditt med lim, og håret ditt ryker av vettu? siden ifjord januar, har jeg gått på bB-vitaminer, kosttilskudd, høyt og godt inntak an ølgjær, sink osv.. jeg tar 3 tabletter og en kapsel HVER dag, bare for å gi håret nok næring til å vokse fort ut, hitiil, har jeg masse små hår inni håret som er mellom 5-10 cm, Du kommer til å se finere ut md fyldig og langt extention ja, det føles sååå herlig, men du kommer til å angre så fort du tar det av. plustelig sitter du md halvparten av håret som hadde før, og IKKE tro på frisørene, dem sier at det er bare du som tror at det ser tynt ut, nettopp fori du har gått med tjukkere hår ja, men de hakke lyst å gå glipp av de pengene de får ut av jobben. dette er ellers ditt valg, men om du bestemmer deg for å gjøre det likevel, så forbredt deg på det jeg sier?

Å ja, jeg har fremdeles kjempe tynt hår, TUPPERER HVER eneste gang før jeg går ut, kjempe trist, j gråt flere ganger i begynnelsen.

tenk nøye over det vennen!

Skrevet

helt enig med hun over - du kommer inn i en evig ond sirkel.. håret blir tynnere og tynnere og forskjellen blir så stor at du ikke orker å slutte med extensions og så blir det enda tynnere... TRUST ME! Hadde ext i flere år og har nå kortere hår enn jeg hadde i begynnelsen. Skulle ønske jeg ALDRI hadde begynt med ext men heller hadde spart!!!

Gjest Gjest
Skrevet

En liten tips til fra meg som oxo skrev innlegg nr 4:

Nå har jeg fått tak i sånn on clips extention " hvis jeg skrev riktig" det er sånn som du setter på og tar av når du vil. Du får langt og fyldig hår akkuratt på samme måte, men det ødlegger ikke håret i hvert fall. og det ser helt naturlig ut så lenge du kjøper ekte hår, og likt som din egen farge. Jeg bruker det nå innimellom.

Mitt kjøpte jeg på www.qxl.no men det finnes hos frisører oxo. Tenk og døm;)

Skrevet
En liten tips til fra meg som oxo skrev innlegg nr 4:

Nå har jeg fått tak i sånn on clips extention " hvis jeg skrev riktig" det er sånn som du setter på og tar av når du vil. Du får langt og fyldig hår akkuratt på samme måte, men det ødlegger ikke håret i hvert fall. og det ser helt naturlig ut så lenge du kjøper ekte hår, og likt som din egen farge. Jeg bruker det nå innimellom.

Mitt kjøpte jeg på www.qxl.no men det finnes hos frisører oxo. Tenk og døm;)

Jeg har nå i mange år hatt påsydd hår fra www.maron.no, ikke ses det, håret mitt er ikke blirt tynt - tvertimot. Maron bruker ikke sveising/lim - kun fingerteknikk. Håret bruker jeg ca et år. Clips on gir etter en stund sår i hodebunnen fordi de blir satt på samme sted hver gang - der kan man bli helt skallet. Mitt blir sittende, har aldri løsnet. Mitt hår har aldri vært bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Clips on gir etter en stund sår i hodebunnen fordi de blir satt på samme sted hver gang - der kan man bli helt skallet. Mitt blir sittende, har aldri løsnet. Mitt hår har aldri vært bedre.

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Skal jeg være ærlig å si deg min anbefaling?

IKKE gjør det, jeg har vært borti extention 3-4 ganger, har asiatisk fyldig hår i utgangspunktet, men siden ja hadde klipt mg kort og fant ut at det ikke kledde meg, da valgte jeg å sette på extention og det var KUN for å få lengre hår.

Men vet du hva som skjedde med håret mitt da j tokk av extention for 3 gang tror j i løpet av 2 år? Om du tror meg eller ikke, det er opp til deg, men jeg mistet over 60% av håret mitt. Du limer ca halvparten av håret ditt med lim, og håret ditt ryker av vettu? siden ifjord januar, har jeg gått på bB-vitaminer, kosttilskudd, høyt og godt inntak an ølgjær, sink osv.. jeg tar 3 tabletter og en kapsel HVER dag, bare for å gi håret nok næring til å vokse fort ut, hitiil, har jeg masse små hår inni håret som er mellom 5-10 cm, Du kommer til å se finere ut md fyldig og langt extention ja, det føles sååå herlig, men du kommer til å angre så fort du tar det av. plustelig sitter du md halvparten av håret som hadde før, og IKKE tro på frisørene, dem sier at det er bare du som tror at det ser tynt ut, nettopp fori du har gått med tjukkere hår ja, men de hakke lyst å gå glipp av de pengene de får ut av jobben. dette er ellers ditt valg, men om du bestemmer deg for å gjøre det likevel, så forbredt deg på det jeg sier?

Å ja, jeg har fremdeles kjempe tynt hår, TUPPERER HVER eneste gang før jeg går ut, kjempe trist, j gråt flere ganger i begynnelsen.

tenk nøye over det vennen!

sikker på at du har festet de med keratin?? frisøren min bruker keratinfester selv og samme med de andre frisørene der, og de sier at keratin er metoden som gjør slik at håret ikke blir ødelagt, i såfall skal jeg begynne med sånn de har på maron.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...