Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vurderer å farge håret mitt fra brunt til blondt. Jeg snakker ikke platina her, for jeg har "mørke bryn".

Jeg har hårfarge og bryn i fargen "kommunegrått" så jeg har hatt blondt hår før, og det ser bra ut. MEN tidligere farget jeg det selv og det ble tørt og gult, og det er UTROLIG stygt med ettervekst...derfor trenger jeg en dyktig frisør som jeg VET greier dette med å ta meg fra gylden brun til blond!

Jeg er gylden brun i dag etter jeg har farget det hos frisør.

Noen som har gjort dette i Oslo og som liker sitt resultat? Send meg gjerne navn på frisør også om dere har det!

Hvor mye kostet det å bli blondine? Hvor ofte vedlikeholder du det og hva koster vedlikehold? ;)

Takker for alle svar! :strix:

Legger ved en link sånn at dere ser hvilken farge jeg tenker på:

Hårfarge

Endret av Cæmis
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg vurderer å farge håret mitt fra brunt til blondt. Jeg snakker ikke platina her, for jeg har "mørke bryn".

Jeg har hårfarge og bryn i fargen "kommunegrått" så jeg har hatt blondt hår før, og det ser bra ut. MEN tidligere farget jeg det selv og det ble tørt og gult, og det er UTROLIG stygt med ettervekst...derfor trenger jeg en dyktig frisør som jeg VET greier dette med å ta meg fra gylden brun til blond!

Jeg er gylden brun i dag etter jeg har farget det hos frisør.

Noen som har gjort dette i Oslo og som liker sitt resultat? Send meg gjerne navn på frisør også om dere har det!

Hvor mye kostet det å bli blondine? Hvor ofte vedlikeholder du det og hva koster vedlikehold? ;)

Takker for alle svar! :strix:

Legger ved en link sånn at dere ser hvilken farge jeg tenker på:

Hårfarge

Venninna mi gikk nylig fra brunt til blont hår, og dette gjorde hun på frisørsalongen La Bionda. Resultatet ble veldig naturlig og fint, synes jeg! :) Hun stripet det flere ganger på rad, det er mer skånsomt enn helbleking.

Gjest Gjest
Skrevet

Gikk fra brunt hår til lys blond.. hjalp veldig at jeg hadde vært i Syden 2 uker tidliger. Gjorde det hod Adam og Eva, stripet alt blondt, fortsatte med å farge det hver mnd pga at jeg ikke liker ettervekst MEN så fant jeg en fin blond farge fra l oreal og kan faktisk holde det ved like med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...