Bomullstrusa Skrevet 2. mars 2009 #1 Del Skrevet 2. mars 2009 Hører hele tiden om hvor forferdelig det er å se jenter i tights. Hva er greia? Kan være enig i at det ikke er særlig flatterende å bruke tightsen som bukse; altså uten å dekke til rumpa, men foruten det er den da helt fantastisk! Jeg bruker den ofte istedet for strømpebukse f.eks. Mye billigere å vaske og bytte sokker ofte, enn å vaske strømpebuksa etter hver bruk. Mest sorte strømpebukser her i huset da, og de falmer jo i fargen etter fire vask. Dyre er de også. Går stort sett bare i hverdagskjoler, så da må det bli enten strømpebukse eller tights under. Føler meg ikke helt bak mål av den grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktvand Skrevet 2. mars 2009 #2 Del Skrevet 2. mars 2009 Er den forhatt? Liker den veldig godt jeg da, under tunika, kjoler og skjørt. Varmere enn strømpebukser!! Men kombinasjonen kvit thigths der rumpa ikke er dekket av genser/singlet og en sånn sopp-frisyre (tupert hår med en strikk rundt hele hodet..) er ikke favoritten. Heller ikke på tjukke damer der de har en thights som er for liten og derfor ekstra gjennomsiktig kombinert med en tunika som er for kort slik at innsynet ikke er av den fordelaktige måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 2. mars 2009 #3 Del Skrevet 2. mars 2009 Fordi det er så mange som bruker den på den måten som du beskriver som "ikke særlig flatterende". Det ser helt grusomt stygt ut! Og det er rett og slett ikke alle som kler å bruke tights, selv om den brukes "rett" i forhold til kjoler osv. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #4 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ingenting imot tights Men jeg synes derimot at det er ganske stygt å gå rundt i tights uten å dekke rumpa skikkelig. Tightsrumper ser ikke bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 2. mars 2009 #5 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ingenting imot tights så lenge rumpa er dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #6 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er galt med at rumpa ikke er dekket mer ? Er man ok med rompa si må man da få vise den fram uten at andre skal kritisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #7 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva er galt med at rumpa ikke er dekket mer ? Er man ok med rompa si må man da få vise den fram uten at andre skal kritisere. Jeg forbeholder meg retten til å synes at noe er stygt Er jo ikke slik at jeg går bort til fremmede og sier det opp i ansiktet på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #8 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor er det styggere enn å bruke andre bukser uten å dekke de mer til ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #9 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor er det styggere enn å bruke andre bukser uten å dekke de mer til ? Andre bukser? Poenget er jo at tights ikke er bukse. Tights er strømpebukse uten føtter. Å gå med tights uten å dekke rumpa likestilles med å vase rundt i stilongs/strømpebukse. Hvis du absolutt vil vise frem rumpa, så værsågod, men det er like upassende som å i ullstilongs og genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 2. mars 2009 #10 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hva er galt med at rumpa ikke er dekket mer ? Er man ok med rompa si må man da få vise den fram uten at andre skal kritisere. Jeg synes rett og slett det ser dumt ut. Som om man har glemt å kle på seg noe mer. Dessuten, når man viser rumpa i tights viser man ofte.. forsida også. Og dét ser hvertfall ikke bra ut. Hvorfor er det styggere enn å bruke andre bukser uten å dekke de mer til ? Fordi tights ikke er en bukse! Det er et tynt stoff som fremhever alt, og hvis man ikke har noe over får man ofte camel toe og det som verre er. Endret 2. mars 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #11 Del Skrevet 2. mars 2009 Stilongs og tights er ikke det samme. Det er et tynt stoff som fremhever alt, og hvis man ikke har noe over får man ofte camel toe og det som verre er. Hvis man drar den langt opp i tarmen ja. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #12 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva med treningstights ala Nike? Er det ille?....Bruker det ofte på treninga, men er klar over at det ikke er særlig flatterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 2. mars 2009 #13 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor er det styggere enn å bruke andre bukser uten å dekke de mer til ? Bukser er normalt sett ikke like see-through som de fleste tightsene er, og de har også ofte mer hold in-effekt. Bukse og tights er rett og slett bare ikke det samme, og jeg syns heller ikke at de skal brukes likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #14 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva med treningstights ala Nike? Er det ille?....Bruker det ofte på treninga, men er klar over at det ikke er særlig flatterende Hadde bare driti i hva andre synes om det, lite digg å trene i olabukse liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #15 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva med treningstights ala Nike? Er det ille?....Bruker det ofte på treninga, men er klar over at det ikke er særlig flatterende Den er vel litt tjukkere i stoffet enn vanlige tights? Og da blir det ikke det samme... Det er derimot lite flatterende å bruke tights som vanlig bukse. Dere har vel ikke sett noen av butikkene sette opp utstillingsdukker med tights uten noe over? Det er MENINGEN at man skal ha noe over, like mye som at man har noe over undertøyet også! Så jeg synes tights er fint når man bruker den rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mars 2009 #16 Del Skrevet 2. mars 2009 [...] Tightsrumper ser ikke bra ut... Eh... kremt... Ei gjennomsnittlig norsk damerompe er ikke skapt for tights. Den får dem til å se ut som surra svineskinke som henger til speking. Men et og annet eksemplar av arten damerompe fikser det. Men også der rompas utforming kan slippe fra å iføre seg tights med en viss grad av verdighet, kan ganglaget få dama til å se ut som om hun imiterer en dritetrengt gås. Med dekket hekk (og front), er det raknende likegyldig om du har tights eller strømper, eller hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mars 2009 #17 Del Skrevet 2. mars 2009 [...] og hvis man ikke har noe over får man ofte camel toe og det som verre er. Vel... Cameltoe er den eneste formildende omstendigheten når de likevel sprader rundt i bare undikken. Hvorfor ikke vise frem det positive, så kanskje vi glemmer valkevisningen og rompeballer som drukner i resten av baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #18 Del Skrevet 2. mars 2009 Tights får beina dine til å se korter ut fordi de kutter av ved ankelen. Synes det er et merkelig plagg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #19 Del Skrevet 2. mars 2009 Tights får beina dine til å se korter ut fordi de kutter av ved ankelen. Synes det er et merkelig plagg... Er ikke alle som kutter av ved ankelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 2. mars 2009 #20 Del Skrevet 2. mars 2009 Tights kan ikke være forhatt, med tanke på hvor mange som går med det... Personlig synes jeg de færreste kler tights. Det gir selv snertne jenter hesterumpe (pipestilker til bein, og stor, flat, gjerne litt beinete rumpe), ala dette: http://farm3.static.flickr.com/2176/254405...39e5b5c.jpg?v=0 Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil gjøre slikt mot seg selv. NEI, det gjelder ikke treningsklær - de er laget for å være minst mulig i veien, og stiller i en helt annen kategori. Men folk som pynter seg med tights, selv når de gjør det "rett"... Ser ikke bra ut, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå