Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg vil ikke kuppe tråden til Mack, derfor starter jeg egen tråd. I oktober skal vi gifte oss på en båt. Vi skal invitere med oss tanter og onkler. Min onkel har blitt rullestolbruker. Hvordan er framkommeligheten for rullestolbrukere på båter? Er redd for at det kan bli vondt for onkel å bli med, dersom det ikke er enkelt å være rullestolbruker.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Det kommer helt an på båten På samme måte som alle andre steder: noen steder er bra tilrettelagt, andre er det ikke. Du må forhøre deg med eierne av båten, rett og slett. Om båten skal være i bevegelse, og ikke bare ligge til kai, bør du også tenke på om noen av gjestene blir sjøsyke... Ikke kult om halvparten spyr seg gjennom middagen
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Det kommer helt an på båten På samme måte som alle andre steder: noen steder er bra tilrettelagt, andre er det ikke. Du må forhøre deg med eierne av båten, rett og slett. Om båten skal være i bevegelse, og ikke bare ligge til kai, bør du også tenke på om noen av gjestene blir sjøsyke... Ikke kult om halvparten spyr seg gjennom middagen Glemte å skrive navnet på båten. Color Line Fantasy. Den skal stå i ro.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Da bør du kontakte Color Line og spørre dem hvordan det er med tilrettelegging for rullestolbrukere.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 nå har jeg ikke vært på den båten, men de flerste slike båter skal være tilrettelagt for rullestolbrukere. skal ha egne rullestol lugarer, vil da tro at det også skal være tilgjenngelig for rullestolbrukere i resturant og egentlig resten av båten også
LilleMy28 Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Vi hadde bryllupet på Color Magic (søsterskipet) og etter det jeg kunne se er det godt tilrettelagt for rullestolbrukere. Vi hadde nemlig med oss barnevogn og møtte egentlig ikke på utfordringer med den. Ellers anbefaler jeg deg å ta kontakt med gruppeavdelingen til Color Line, de kan svare på det meste og de var helt fantastiske med oss. Vi hadde et magisk bryllup på Color Magic, så det kan virkelig anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå