Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har akkurat flyttet inn i et hus på 200 kvm. Hvor mye kan man regne med å betale i strøm når:

Vi er 3 personer.

Varmepumpe står på 24 timer i døgnet.

Har to lamper på til sammen 500 Watt som står på 24 t i døgnet.

Bruker vaskemaskin og tørketrommel ca annenhver dag.

Bruker oppvasksmaskin hver dag.

Ellers bruker vi lite strøm. Har jo lys og tv på på ettermiddager og kvelder, og prøver å slukke lys når vi forlater et rom/badet etc.

Vi har kun varme i gulvet på ett bad.

Obs! Og vi har boblebad som tas i bruk ca annenhver dag i en halvtime om gangen.

Hvis ingen har ide om hvor mye man kan regne med å betale i strøm, så: Hvor mye koster en kW sånn ca? Kommer vel an på strømleverandør, men det er vel ikke kjempestor forskjell på prisene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For å finne hva en kW koster, gå inn på hjemmesiden til din strømleverandør.

Boblebad trekker MYE strøm. Varmt vann generellt er strømkrevende.

Gjest Gjest
Skrevet
Har akkurat flyttet inn i et hus på 200 kvm. Hvor mye kan man regne med å betale i strøm når:

Vi er 3 personer.

Varmepumpe står på 24 timer i døgnet.

Har to lamper på til sammen 500 Watt som står på 24 t i døgnet.

Bruker vaskemaskin og tørketrommel ca annenhver dag.

Bruker oppvasksmaskin hver dag.

Ellers bruker vi lite strøm. Har jo lys og tv på på ettermiddager og kvelder, og prøver å slukke lys når vi forlater et rom/badet etc.

Vi har kun varme i gulvet på ett bad.

Obs! Og vi har boblebad som tas i bruk ca annenhver dag i en halvtime om gangen.

Hvis ingen har ide om hvor mye man kan regne med å betale i strøm, så: Hvor mye koster en kW sånn ca? Kommer vel an på strømleverandør, men det er vel ikke kjempestor forskjell på prisene?

Vi leste av i dag, og det kom på 3500 for to mnd. Vi har bolig på 120, og ikke varmepumpe,boblebad,tørketrommel. Varmer opp med ved. kun en ovn på om natten. Faste avgifter utgjør vel det meste av regningen

Skrevet

På hjemmesiden til strømleverandøren min står det at en kw koster 45 øre.. Men er det kun det man skal se på? Eller må man se på leie av nett i tillegg? Det koster visst 50 øre eller noe per kw. Vil det si at jeg må betale 95 øre per kw?

Gjest Gjest
Skrevet
På hjemmesiden til strømleverandøren min står det at en kw koster 45 øre.. Men er det kun det man skal se på? Eller må man se på leie av nett i tillegg? Det koster visst 50 øre eller noe per kw. Vil det si at jeg må betale 95 øre per kw?

regn en krone du....da blir du iallefall ikke overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...